labine Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Hva bruker dere å fargelegge med? Har et sett med 12 blyanter fra lyra men ønsker meg flere farger...
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Fargelegger med sånne tusjpenner man får kjøpt i bokhandelen. Har blitt helt hekta. Det er virkelig en god måte å koble av på. Anonymous poster hash: f8aba...7d8
SuperFries Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 Hva i all verden er det dere fargelegger? Mulig jeg er litt ute av det, men tror ikke jeg kjenner en eneste voksen som fargelegger. Tegner, ja. Fargelegger, nei.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 Har et sett med ørten blyanter jeg bruker. Synes det er litt bedre enn tusjer fordi jeg kan få flere nyanser ved å variere trykket. Til deg som sliter med å skjønne greia: Noen kan ikke tegne og noen kan, men orker ikke alltid å være kreative. Ved fargelegging får man litt den samme mentale roen uten å "måtte" prestere noe. Kom ned fra den høye hesten, du. Anonymous poster hash: 6d3ad...33b
labine Skrevet 18. februar 2016 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2016 Hva i all verden er det dere fargelegger? Mulig jeg er litt ute av det, men tror ikke jeg kjenner en eneste voksen som fargelegger. Tegner, ja. Fargelegger, nei.Fins fargeleggingsbøker for voksne nå også som er vanskeligere enn de vi brukte som små. Trodde ikke det var noe for meg fram til jeg kjøpte en på tilbud forrige dagen. De to siste kveldene har jeg sitti mye med det... Blir litt "mental avslapning". De fleste designer vel ikke sitt eget strikkemønster selv om det ikke nødvendigvis er vanskelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå