Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 for å se hvor mye boligen vår er verdt nå. Når han kom i huset, det første han sa var: her trengs det ingen stylist definitivt. Og fikk verdivurdering idag hvor det blant annet sto: " jeg synes boligen deres har en perfekt finish og er helt sikker på at jeg kan gjøre et godt salg der". Er det noe alle meglere sier eller mente han det? Anonymous poster hash: 3cbf1...b13
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Tja - det er vel sannsynlig at dere velger ham om dere skal selge tenker jeg. Smart taktikk som sikkert skaffer ham mange kunder. Alle liker smiger! Anonymous poster hash: 84500...0fe
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 Jeg tenker at det er en hårfin balanse mellom realisme og smiger. De færreste hus og leiligheter trenger en stylist for å selges, og hva som er "perfekt finish" beror på kjøper. Det kan bety alt fra at mekler mener denne stilen selger til at megler mener boligen ikke trenger overflateoppgradering før salg. Min erfaring er at meglere er ute etter salg. Og hvis de tror de kan tjene penger lå objektet så vil de gå inn for å få salget...... Anonymous poster hash: 146e8...a94
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 Sa det samme til meg, OG at jeg var sexy.... *skryte, skryte* Anonymous poster hash: 133be...582
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #6 Skrevet 18. februar 2016 Sa det samme til meg, OG at jeg var sexy.... *skryte, skryte* Anonymous poster hash: 133be...582 Haha Anonymous poster hash: 3cbf1...b13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå