Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Fått ny baby nå som skal begynne å drikke fra diverse flasker og kopper. To år siden forrige baby og to år siden forrige der igjen. Kan kopper/flasker brukes om igjen? Eller kjøpe nye? Anonymous poster hash: e1b59...3a5
Gjest Muji81 Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Er de 4 år gamle? Jeg hadde kjøpt nye tuter på tåteflaskene
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Er de 4 år gamle? Jeg hadde kjøpt nye tuter på tåteflaskene Noen er fire, noen to. Husker ikke helt hvilke som ble kjøpt når. Anonymous poster hash: e1b59...3a5
Gjest Muji81 Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 Hvis det er Avent tåteflasker eller Medela får du kjøpt nye tutter Sikkert.for andre merker også? Tutekoppene ville jeg bare prøvd å dra i hardt. Hvis de ikke ryker så bruk dem.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 Får snart baby her også og skal bruke de gamle aventflaskene.(er BPAfrie) Kjøper nye tutter til dem alle da. Har ca 60/40 av avent natural og avent classic så må kjøpe forskjellige tutter, men tror babyen skal aksepter dem likevel. (Bruker MAM tutter til de "gamle" aventene, avent classic.) Anonymous poster hash: 2bacf...fbf
TPK Skrevet 18. februar 2016 #6 Skrevet 18. februar 2016 Flasker og kopper er ok, men alt av gummi hadde jeg byttet ut. Altså smokker, tuter og det myke greiene i Avent-koppene. Det kan sprekke og morkne etter årevis i boden.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #7 Skrevet 18. februar 2016 Det så ut som tutene til Aventflaskene hadde endret seg? Jeg hadde noen flasker som var 4 år gamle, men de nye tutene passet ikke. Endte med at vi bare kjøpte nytt av alt... Anonymous poster hash: 8cf92...b28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå