Gå til innhold

Noen som har vaskehjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vaskehjelp for første gang pga min helse.

Hva er vanlig ang bruk av såpe? Tidligere vasket jeg med enjo/mikrofiber og brukte kun såpe på badet.

Idag "stanker" hele huset sterk såpe. Er dette vanlig? Kan jeg si jeg si jeg ikke vil ha såpe på parketten?

Hvordan er det hos deg etter vaskedamen har vært der?

Jeg må innrømme at den hvite trappa faktisk er blitt hvit igjen og at dusjen aldri har vært så ren. Så jeg klarer ikke bestemme meg om jeg synes det er ok med sll såpebruken.

Kan såpe fremme allergi og astma hos barn/babyer?

Anonymous poster hash: ca81d...425

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lukter såpe hos oss også. Jeg er som deg, har ikke brukt såpe med mindre det er søl som tilsier det. Har samme erfaring, det virker renere nå, så jeg lufter godt og aksepterer såpen selv om jeg vet det ikke er helt optimalt for parketten.

Skrevet

Her også pøser hun på med såpe, og ikke minst vann. Alle gulvene var kliss våte etter hun var ferdig (vi kom hjem akkurat da). Tror jeg må begynne å gi noen instruksjoner. Det er jo vi som er kundene!

Anonymous poster hash: 81e69...8dc

Skrevet

Jeg har vist og forklart hvirdan vi ønsker der, og hun utfører jobben helt perfekt.

Anonymous poster hash: 35afa...311

Skrevet

Det var en av tingene jeg spurte om før jeg valgte firma. Jeg sa at jeg ikke ville ha såpe, men vann og mikrofiber. Kun såpe på bad og kjøkken.

Anonymous poster hash: dd5e2...7a1

Skrevet

Ditt hus, dubestemmer. Gikk dere ikke gjennom dette før de begynte? Men la nå folka få VASKE, ikke bare kose gulvene med en tørr mikrofiberklut. Det blir ikke rent av det. Mindre støv ja, men ikke rent.

Vi var hos ei venninne som kun bruker mikrofiber på gulvene. Vårt barn (hun har ingen) sølte på gulvet der og vi vasket selvsagt opp det. Kluten ble helt sort og gulvet fikk nærmest en lysere flekk av renhet! Æsj! Hun ble dødsflau da.

Anonymous poster hash: b8953...d0d

Skrevet

Ditt hus, dubestemmer. Gikk dere ikke gjennom dette før de begynte? Men la nå folka få VASKE, ikke bare kose gulvene med en tørr mikrofiberklut. Det blir ikke rent av det. Mindre støv ja, men ikke rent.

Vi var hos ei venninne som kun bruker mikrofiber på gulvene. Vårt barn (hun har ingen) sølte på gulvet der og vi vasket selvsagt opp det. Kluten ble helt sort og gulvet fikk nærmest en lysere flekk av renhet! Æsj! Hun ble dødsflau da.

Anonymous poster hash: b8953...d0d

Det er mannen som har ordnet vaskefirma, et de bruker på jobb som de er veldig fornøyd med. Jeg tenkte faktisk ikke på det, fikk bare beskjed at de hadde alt utstyr selv.

Hun vasker enda, så jeg har ikke fått studert veldig nøye. Jeg var bare innom og kjente såpelukta og så at den hvite trappa var skinnende ren!

Anonymous poster hash: ca81d...425

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...