Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Vi har vært samme. Snart i 20 år, men føler allikevel vi ikke kan prate om alt. Saken er: vi har lenge tenkt på å flytte. Dessverre får vi ikke råd i Oslo området og bestemte i sommer å kjøpe et prosjektert hus et annet sted. Ettersom jeg har tenkt på det føler jeg anger. Har ikke myst til å rive barna ut av skole og miljø. Barna vet ikke noe om prosjektet. I et ekteskap, mener dere det skal være rom for å kunne snakke med mannen om slike tanker ? Eller er det noe jeg må holde for meg selv og vare bite i det sure eplet? Anonymous poster hash: 64133...ca2
Gjest Antarctica Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Angrer du, så si det heller nå enn når dere har brukt masse penger på det??
TPK Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Klart dere må snakke om det! Hva er det for et spørsmål? Skal du bare flytte en plass du ikke ønsker fordi du en gang sa ja til det? Det er da lov å ombestemme seg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 Hyl ut så fort som mulig! Tenk om begge angrer men dere flytter fordi ingen tør å si noe 😮😕 Alle skal hensyntas i en familie og her ønsker jo du å hensynta de som kanskje ikke snakker om det selv. Veldig bra ☺
SuperFries Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 Hvorfor i all verden kan dere ikke snakke om det?
Rubella Skrevet 18. februar 2016 #7 Skrevet 18. februar 2016 Selvfølgelig er det rom for å snakke om slikt i et ekteskap! Rart spørsmål egentlig. Du burde absolutt snakke med mannen din.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #8 Skrevet 18. februar 2016 Kan dere ikke snakke om noe så viktig i hverdagen som hvor dere skal bo har dere større problemer enn litt svak økonomi, for å si det sånn. Anonymous poster hash: d5971...a8d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #9 Skrevet 18. februar 2016 Ja, dette må man jo snakke om.. Er du redd for mannen din? Anonymous poster hash: d87c2...a3f
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #10 Skrevet 18. februar 2016 Mannen tåler ikke slik vingling. Også tror jeg han er redd for hva familien hans skal si hvis man ombestemmer seg. Anonymous poster hash: 64133...ca2
SuperFries Skrevet 18. februar 2016 #11 Skrevet 18. februar 2016 Tåler ikke vingling? Det må da være lov med tvil, og man må da kunne diskutere ting. Og hvem bryr seg om hva familien mener? Det er ikke de som skal flytte. Hva slags reaksjonsmønster har din mann som gjør at du ikke tør å ta det opp?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #12 Skrevet 18. februar 2016 Har dere kjøpt nytt hus eller bare tenkt på det? Er jo litt sent dersom dere har kjøpt og risikerer å måtte selge med tap. Da hadde jeg også blitt sur om jeg var mannen din. Anonymous poster hash: 6ce84...1ad
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #13 Skrevet 18. februar 2016 Snakk med han!! Vi flyttet, jeg angrer! Og jeg tror det tar livet av forholdet vårt. Litt annerledes hos oss da jeg i utgangspunktet ikke ville, men følte jeg fikk et ultimatum av han og tenkte det var bedre å flytte for å holde familien samlet.. Angrer på at jeg ikke sto på krava i større grad.. Anonymous poster hash: 18e13...38c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå