Gå til innhold

Kan dette være en strek?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At du orker. Hvorfor ikke bare vente...

Legen har ikke andre tester enn det du får kjøpt på butikken ....

Anonymous poster hash: a3c1b...f5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er snakk om blodprøve, også for å få bekreftet for meg selv om det faktisk er noe.Jeg har fått beskjed om å ta kontakt med sykehuset så fort jeg testet positivt, pga bakgrunn med exu,ma og sa. Jeg må følges nøye og jevnlig opp for å se at det ikke har satt seg fast i den siste egglederen jeg har. :) 

Skrevet

Jeg ser streken tydelig, sånn var min positive test også. Gratulerer :) Håper alt er bra :)

Anonymous poster hash: 42803...626

Skrevet

Det er snakk om blodprøve, også for å få bekreftet for meg selv om det faktisk er noe.Jeg har fått beskjed om å ta kontakt med sykehuset så fort jeg testet positivt, pga bakgrunn med exu,ma og sa. Jeg må følges nøye og jevnlig opp for å se at det ikke har satt seg fast i den siste egglederen jeg har. :)

Ok. Masse lykke til

Gjest GulleGo´
Skrevet

At du orker. Hvorfor ikke bare vente...

Legen har ikke andre tester enn det du får kjøpt på butikken ....

For et hyggelig svar du hadde å komme med. Vet med meg selv at jeg ville følt det tryggere å få bekreftet en graviditet hos legen enn å skulle juble flere måneder av en svak strek, husker selv at jeg slet med å skulle stole 100 % på testen. Og for alt du vet kan HI har andre grunner til å måtte til legen så fort! 

Ha en flott dag videre du, virker som du er godt i gang allerede :-) 

Skrevet

Du er nok gravid ja. Grattis🌼

Anonymous poster hash: 22d94...eda

Skrevet

Takk :) Fikk ikke time før på mandag, blir en lang helg. Vet dere hvilket nivå disse billigtestene slår ut på, er det? Kan jeg feks prøve å ta en CBD i morra eller søndag?

De slår ut på HCG. Dvs du kan ha HCG på 4, og den vil slå ut.

Jg hadde HCG på 7-8 7DPO og fikk neg.test hos lege 10DPO (de bruker jo litt mer usensitive tester, men fikk positiv hjemme på billigstrimmel ;) ), men blodprøven viste HCG på 8 gitt. Laveste legen noensinne hadde målt, men som han sa så må det begynne et sted :P

Og resultatet ligger og pludrer under babygymmen

Anonymous poster hash: 037e7...bb8

Skrevet

Gratulerer du er gravid. 😀

Ingen vits i å dra til legen, du er gravid. Nå er det 9 mnd venting😀

Anonymous poster hash: aea73...e89

Skrevet

Tusen tusen takk dere!! 😀😀😀😀 Jeg klarer egentlig ikke å tro det,føles litt uvirkelig ❤

Skrevet

Der er så deilig å få gåsehud og bli så inderlig glad på noen helt fremmedord vegner, GRATULERER! Håper dette resulterer i et herlig lite knøtt!

Anonymous poster hash: 5ce39...282

Skrevet

Gratulerer 😊

Anonymous poster hash: 782eb...aec

Skrevet

Tusen hjertelig takk,dere er kjempe herlige ❤ Tok en cbd for et par timer sida,der lyste det Gravid 1-2!! ❤ Jeg er så glad,å håpet det går veien min nå ☺

Skrevet

Haha fortell meg nå hvilket apotek jeg IKKE skal gå på for å kjøpe graviditetstest, for du må ha tømt det hehe...

Neida, gratulerer så mye! Du ser veldig gravid ut! Spennende :)

Anonymous poster hash: 73b72...8ab

Skrevet

Gratulerer så mye. Håper virkelig det går veien for deg! :)

Termin i starten av november da

Jeg er 17+6 i dag, og gleder meg til ultralyd på mandag. :)

Anonymous poster hash: 8ff99...b98

Skrevet

Haha,jeg heldigvis bare kjøpt én test på apoteket ☺☺☺ Tusen takk ☺☺☺

Ja,starten av november blir vel terminen da,har ikke turt å sjekke enda. ☺ Gratulerer med baby i magen,å masse lykke til på ultralyd! 😊

Skrevet

Så nå at du tok en ny test😊 gratulerer! 😊

Skrevet

Gratulerer så masse ☺☺

Skrevet

Tusen takk! 😀😀😀😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...