Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Jeg fjernet polypper og brant bort slimhinnene i livmoren pga massive blødninger og smerter. Nå har jeg første runde med mensen etter operasjonen og er veldig fornøyd med blødningsmengden som er kraftig redusert! Første gang i hele mitt liv at det har vært noe hvitt på en ob etter en hel natt, og sengetøyet er fortsatt rent! Men smertene er helt grusomme, faktisk vondere enn før Er det sånn at man skal gi det lenger tid, eller får jeg en indikasjon nå på hvordan resultatet er? Anonymous poster hash: 10b3e...1a5
Gjest Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Tar opptil seks mnd forbudet roer seg. Var det jeg fikk beskjed om og det stemte☺
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Tar opptil seks mnd forbudet roer seg. Var det jeg fikk beskjed om og det stemte☺ Åh! Tusen takk for oppmuntrende svar Da gir jeg det et halvt år til før jeg ringer og klager 😜 Anonymous poster hash: 10b3e...1a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå