Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Har en gutt med astma som har hostet en del de siste nettene, og vært litt sliten i barnehagen i løpet av dagen. I natt har han hostet og vært mer eller mindre våken i tre timer. Jeg er vikar på skole og skal på jobb i dag. Ville du blitt hjemme med femåringen, eller sendt han i barnehagen? Anonymous poster hash: 86e35...baa
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Jeg tror jeg ville holdt ham hjemme. Det er vanskelig når man selv er i tvil, men hensynet til barnet må veie tyngst. Kanskje han trenger en rolig dag for å hente seg inn. God bedring! Anonymous poster hash: 53986...502
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Hold han hjemme du Anonymous poster hash: 73f9a...e4d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 Takk Ble til at jeg ringte og sa i fra at jeg ikke kommer på jobb. Det sitter litt langt inne når jeg er vikar, føler at jeg svikter dem.... Det er uansett ingen som er viktigere enn barna mine, så da blir vi hjemme og slapper av i dag HI Anonymous poster hash: 86e35...baa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå