Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Jeg hater å si "jeg elsker deg" til min samboer. Syns ikke det stemmer eller at han fortjener det. Jeg tror ikke jeg gjør det heller rett og slett. Anonymous poster hash: 6412c...6f3
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 For meg er det ingen tvil i kroppen, jeg kjenner i hver eneste lille celle at jeg elsker min! Jeg kan rope det ut til hele verden Jeg klarer ikke å forklare det, det bare er slik Jeg er en annen sammen med han, han får se meg sårbar på en annen måte enn noen andre, fordi jeg stoler på han og vet han er der for meg❤ Jeg vet han elsker meg også, jeg ser det på han og jeg ser det i øynene hans. Jeg klarer ikke å forklare det heller, men jeg tviler ikke på hans kjærlighet❤ Anonymous poster hash: 2abef...803
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Jeg tror vi alle elsker (personer) på forskjellige måter. Det kommer veldig an på hvilken person man er. Er man en rolig realist feks tror jeg man kan elske når det føles behagelig å tilbringe dager med noen, den trygge gode følelsen av å være to. Om man er en dramatisk person er ofte alle følelser i sving og det bruser i kroppen, man danser, synger, føler, sanser osv. For å virkelig vite om man elsker noen, tror jeg følelsen av å ville gjøre alt for den andre, ligger i bunn. Ikke gjøre, som i hverdagslige ting som husarbeid el. , men virkelig føle at personen betyr så mye at du hadde satt hele verden på hodet om noe gikk galt med den andre, at du respekterer og alltid vil støtte. Å være elsket er like forskjellig som å elske, kommer helt an på person. Jeg vet at jeg er elsket, for mannen sier det (dette hadde ikke trengt å bety noe) og han viser det hver dag. Han kan feks sitte en hel kveld og kose med håret mitt når vi ser film feks. små, små ting, klemmer meg mye, blir glad hver gang jeg kommer inn i et rom osv. men så er denne mannen følsom, ikke alle som er det, men de elsker like mye... Hm... Kjærlighet er kompleks og vanskelig noen ganger, for mange har så forskjellig forventninger til hva dette skal være. Anonymous poster hash: ed404...c25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå