Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Har noen bekjente av meg som snakker om de reiser til syden og får hotell og fly for rundt 2000-3000 kr. Synes det høres utrolig billig ut? da totalt for 2 voksne og 2 barn. Anonymous poster hash: 09460...c3d
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Min billigste tur var en restplass/hopp-på-tur 1,5 dager frem med Detur til et all inclusive hotell ved stranden i Tyrkia. Hotell, fly og all mat inkludert for 2300 for 2 personer. Fant på Finn for 4 år siden på restplasser. Var uken før fellesferien. Anonymous poster hash: 31ca4...25c
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Tror ikke de får til det, da tror jeg det er per. person. For billigste restplasstilbud man kan få tak i, er til 990 kr. For 2 år siden reiste vi til Mallorca med ving uspesifisert. Det ble 3000 kr for 3 personer, en uke. Vi kom da på sunwing resort hotell. Er bare og sjekke ving, Startour og lignende. Kan man reise utenom ferier, så kan man finne ganske billige reiser. Anonymous poster hash: 77d66...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå