Gå til innhold

Skrik ut! Hvilken vogn har du og anbefaler du den videre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var dronningen av vogner for 11 år siden. Helt ute av gamet nå, trenger råd. Bor i Oslo, men ikke midt i byen, så blir by og mer landlig, må passe i begge terreng.

Anonymous poster hash: 8490f...5bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

av de vognene jeg har erfaring med vil jeg si emmaljunga eller mountain buggy. Gode vogner og dersom du velger emmaljunga ved svingbare hjul er den lett og bruke i byen samt du kan låse hjulene når du skal gå i terreng 😊

Skrevet

Har hatt Emmaljunga City cross, veldig fornøyd med den. Vurderer en ny Emmaljunga nå, men vil ha svingbare hjul, så det blir vel Nitro eller Edge.

Anonymous poster hash: bef78...b68

Gjest GulleGo´
Skrevet

Emmaljunga Mondial Combo.

-Behagelig å trille på grus og skogveier, men veldig stor og vanskelig i by og på kjøpesenter.

-Syns det er litt liten vognbag, da jentungen på 4 mnd knapt for plass. Hun er ganske lang av seg også, men med vognpose oppi har det vært trangt en god stund. 

-Lett å slå sammen, men vi har ganske lite bagasjerom og syns vognen er i største laget når den er sammenslått. 

-Jeg savner svinghjul foran

Skrevet

Vi har emmaljunga city cross med 4 faste hjul. Veldig fornøyd med den. Liker at den har lufthjul og god fjæring. Bagen kunne vi også bruke lenge med vinterpose og lang baby. Byttet til sportsdel ved 7,5 mnd.

Men sportsdelen som hører med liker jeg ikke like godt, ikke nå som baby er så liten. Men at det blir en god sovevogn i bhg. tviler jeg ikke på. Men nå så har jeg kjøpt super viking sportsdelen også, den sitter han mye bedre i. Den er ergonomisk. Veldig fint at vi kan bruke samme understell for det liker jeg veldig godt. Samt at alle delene kan brukes begge veier. Det er viktig for meg at jeg ikke må sette en 6-8 mnd. gammel baby bort fra meg i sportsdelen.

Anonymous poster hash: 8ed2e...482

Skrevet

Har hatt Stokke explory, simo kombivogn, emmaljunga scooter, ett par Teutonia-vogner, quinny, og emmaljunga city cross.

Elsker city cross!!! Alt var bra med den bortsett fra at min lange sønn ikke kunne bruke den etter at han bikket 95 cm.

Jeg brukte den i byen, i skogen, og på vanlig trilling. Lett å stødig vogn som jeg savner veldig.

Anonymous poster hash: a6a5e...4d0

Skrevet

Stokke Trailz. Veldig fornøyd. Har tidligere hatt mountain buggy, god den også, men Trailz er bedre.

Anonymous poster hash: c311b...432

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...