Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Hun har Nettopp malt hele underetg sort, så skriver villapaprika at hun er helt ferdig med sort hjemme hos seg. Anonymous poster hash: 4b80d...cfc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Hahaha Anonymous poster hash: 808e1...e7a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Hun har jo allerede startet salget av møblene sine, koste hva det koste vil!! Synes faktisk synd på henne.. VP tjener jo penger på det, det er jo jobben hennes. Tenker GH er rimelig stressa og oppgitt nå. Anonymous poster hash: 5f3ef...b51
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 😂 Anonymous poster hash: 42f38...49e
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Tror dere villa paprika har gjort det på pur f...? Ventet til gladehjem akkurat er ferdig, for så å snu helt Anonymous poster hash: 725d0...310
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Syns synd på henne, og håper igrunn at noen i nærheten av henne fanger det opp. Er jo helt sykt å holde på slikt.. Det må jo i tillegg gå utover økonomien i huset.. De fleste med en normal inntekt har ikke råd til å bytte spisebord hver måned. Anonymous poster hash: 26ccb...e19
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 Ææææ første gang jeg leser bloggene... Tuller de begge? En av dem? De gjør og skriver det samme jo? Anonymous poster hash: 4470f...910
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 https://gladehjem.wordpress.com/ Hva med en link, ikke alle som skjønner hvadu snakker om Likte det bordet Anonymous poster hash: 82cc3...756
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #9 Skrevet 17. februar 2016 Haha, du kan vinne dermaroller hos GH. DET kan du ikke hos VP, hun skriver jo nesten bare innlegg om butikken sin for tiden. Med unntak noen personlige om baby og slikt. Anonymous poster hash: 82cc3...756
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #10 Skrevet 17. februar 2016 Ææææ første gang jeg leser bloggene... Tuller de begge? En av dem? De gjør og skriver det samme jo? Anonymous poster hash: 4470f...910 Gladehjem kopierer både stilen og blogginnleggene til villapaprika. Synes det er veldig trist jeg også, fatter ikke at noen av hennes nærmeste hjelper henne. Hi Anonymous poster hash: 4b80d...cfc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #11 Skrevet 17. februar 2016 De er sponset av samme leverandører. Ingen av de har en "egen" stil, de følger trenden til de de reklamerer for. Les andre interiørblogger, alt er likt! Unntatt utenlandske sider, de ligger foran det meste her hjemme. At villa p er kjappere, betyr ikke at GH hermer. Dette er sponset opp og i mente. Så slutt å hakk på glade hjem, og slutt omtal henne som om hun ikke er frisk (håper den kommentaren blir slettet) I dag er det så mye kjipt her inne, at hadde jeg vært moderator, hadde jeg stengt hele greia i flere timer (så vær glad jeg ikke har noe med noe å gjøre her inne) KAN DERE IKKE VÆRE MER MEDMENNESKELIGE? Bare litt?... Anonymous poster hash: c2b83...2ef
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #12 Skrevet 17. februar 2016 Glade hjem blir ikke sponset! Anonymous poster hash: 26ccb...e19
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #13 Skrevet 17. februar 2016 Enig med hun siste her. GH virker som en koselig jente Tror heller ikke hun kopierer, det er nok mer et samarbeid. Anonymous poster hash: 82cc3...756
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #14 Skrevet 17. februar 2016 Glade hjem blir ikke sponset! Anonymous poster hash: 26ccb...e19 Og det har du fra hvor? Anonymous poster hash: c2b83...2ef
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #15 Skrevet 17. februar 2016 Men jeg skjønner ikke helt dette med samarbeid. Hva får GH ut av det? Billige møbler? Eller blir hun rett og slett utnyttet? Jeg håper nesten på samarbeid, for noe annet er bare veldig trist. Hvem hermer så til de grader så åpenlyst?! Anonymous poster hash: a7140...f7b
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #16 Skrevet 17. februar 2016 Andre interiørblogger er ikke like nei: http://norskeinteriorblogger.no Mange forskjellige stiler. Og Skandinavisk/Nordisk er den mest populære. Har du kilde til at de blir sponset av samme leverandører? Anonymous poster hash: 4b80d...cfc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #17 Skrevet 17. februar 2016 Andre interiørblogger er ikke like nei: http://norskeinteriorblogger.no Mange forskjellige stiler. Og Skandinavisk/Nordisk er den mest populære. Har du kilde til at de blir sponset av samme leverandører? Anonymous poster hash: 4b80d...cfc Eh... så den er ikke lik VP's nye stil? Rosa, grått, tusen tepper, strikk osv osv klart de er like, ser du ikke det? Nå kommer VP med beige, også denne siden snart. Ingen av de fant opp kruttet. Ikke i nærheten en gang! Anonymous poster hash: c2b83...2ef
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #18 Skrevet 17. februar 2016 De er sponset av samme leverandører. Ingen av de har en "egen" stil, de følger trenden til de de reklamerer for. Les andre interiørblogger, alt er likt! Unntatt utenlandske sider, de ligger foran det meste her hjemme. At villa p er kjappere, betyr ikke at GH hermer. Dette er sponset opp og i mente. Så slutt å hakk på glade hjem, og slutt omtal henne som om hun ikke er frisk (håper den kommentaren blir slettet) I dag er det så mye kjipt her inne, at hadde jeg vært moderator, hadde jeg stengt hele greia i flere timer (så vær glad jeg ikke har noe med noe å gjøre her inne) KAN DERE IKKE VÆRE MER MEDMENNESKELIGE? Bare litt?... Anonymous poster hash: c2b83...2ef Gh kopierer TEKSTEN til Vp. Det vp skriver om, skriver gh. Med skrivefeilene òg visstnok. Gh kopierer vp, svarer ikke på kommentarer om det på bloggen,(mulig kommentarer blir slettet) mener du det er helt i tiden? Helt ok? Anonymous poster hash: 0afa3...ae6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #19 Skrevet 17. februar 2016 Hun må slite med en eller flere diagnoser Anonymous poster hash: 023f1...c7a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #20 Skrevet 17. februar 2016 Hun har faktisk rundt 4000 inne på bloggen hver dag, leste det på blogglisten. Synes det er en fin blogg. Anonymous poster hash: 82cc3...756
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #21 Skrevet 17. februar 2016 Ææææ første gang jeg leser bloggene... Tuller de begge? En av dem? De gjør og skriver det samme jo? Anonymous poster hash: 4470f...910 Gladehjem kopierer både stilen og blogginnleggene til villapaprika. Synes det er veldig trist jeg også, fatter ikke at noen av hennes nærmeste hjelper henne. Hi Anonymous poster hash: 4b80d...cfc Uff, jeg synes litt synd på henne jeg. Hun har sikkert gjeld til opp over ørene Anonymous poster hash: bb8bc...faf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #22 Skrevet 17. februar 2016 De er sponset av samme leverandører. Ingen av de har en "egen" stil, de følger trenden til de de reklamerer for. Les andre interiørblogger, alt er likt! Unntatt utenlandske sider, de ligger foran det meste her hjemme. At villa p er kjappere, betyr ikke at GH hermer. Dette er sponset opp og i mente. Så slutt å hakk på glade hjem, og slutt omtal henne som om hun ikke er frisk (håper den kommentaren blir slettet) I dag er det så mye kjipt her inne, at hadde jeg vært moderator, hadde jeg stengt hele greia i flere timer (så vær glad jeg ikke har noe med noe å gjøre her inne) KAN DERE IKKE VÆRE MER MEDMENNESKELIGE? Bare litt?... Anonymous poster hash: c2b83...2ef Selv om du hadde vært brukermoderator så måtte du ha følgt reglene for sletting og stenging som gjelder her inne Anonymous poster hash: bb8bc...faf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #23 Skrevet 17. februar 2016 De er sponset av samme leverandører. Ingen av de har en "egen" stil, de følger trenden til de de reklamerer for. Les andre interiørblogger, alt er likt! Unntatt utenlandske sider, de ligger foran det meste her hjemme. At villa p er kjappere, betyr ikke at GH hermer. Dette er sponset opp og i mente. Så slutt å hakk på glade hjem, og slutt omtal henne som om hun ikke er frisk (håper den kommentaren blir slettet) I dag er det så mye kjipt her inne, at hadde jeg vært moderator, hadde jeg stengt hele greia i flere timer (så vær glad jeg ikke har noe med noe å gjøre her inne) KAN DERE IKKE VÆRE MER MEDMENNESKELIGE? Bare litt?... Anonymous poster hash: c2b83...2ef Selv om du hadde vært brukermoderator så måtte du ha følgt reglene for sletting og stenging som gjelder her inne Anonymous poster hash: bb8bc...faf DET forstår jeg også Det var ikke helt poenget mitt, og det får står sikker DU? Anonymous poster hash: c2b83...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå