Gå til innhold

uke 19 og fosterlyd på 130, normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er engstelig i graviditeten og fikk doppler undersøkelse hos lege idag. Jeg var veldig nervøs når hun sjekket meg så hjertet mitt gikk fort det også.

Derfor er jeg usikker på om det var mitt eller fosteret sitt hjerte hun hørte, og Hunndalen det var på 130. Står det antall hjerteslag på doppler eller er det bare en generell telling legen gjør?

Hun kjente på min samtidig som hun hørte på lyden så jeg synes det kan fort bli unøyaktig mener nå jeg. Ihvertfall når jeg er stressa og har høy puls selv.

Etter dette sjekket hun blodtrykk mitt og sa det var på 115.

Kan jeg stoler på at det faktisk var fosterets hjerte hun hørte? Og er det normalt at fosteret har 130 slag når jeg er ca 19 uker på vei? Er det lavt eller høyt?

Anonymous poster hash: 3a9d9...2e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HELT normalt

Anonymous poster hash: 78e57...ccd

Skrevet

Hun tar pulsen din fordi hun vil forsikre seg om at hun hører fosterets hjerte med dopler. 130 er helt normalt.

Anonymous poster hash: 2fd74...5ae

Skrevet

Det er en gutt! Etter gammel overtro da, men det stemte på mine. Jenta lå nærmere 150. 

Anonymous poster hash: eb218...b8d
Skrevet

Helt normalt. Blodtrykk på 115 var imidlertid et underlig tall. Det er nemlig et tall for overtrykk og et for undertrykk.

Anonymous poster hash: a07ad...b1f

Skrevet

Er engstelig i graviditeten og fikk doppler undersøkelse hos lege idag. Jeg var veldig nervøs når hun sjekket meg så hjertet mitt gikk fort det også.

Derfor er jeg usikker på om det var mitt eller fosteret sitt hjerte hun hørte, og Hunndalen det var på 130. Står det antall hjerteslag på doppler eller er det bare en generell telling legen gjør?

Hun kjente på min samtidig som hun hørte på lyden så jeg synes det kan fort bli unøyaktig mener nå jeg. Ihvertfall når jeg er stressa og har høy puls selv.

Etter dette sjekket hun blodtrykk mitt og sa det var på 115.

Kan jeg stoler på at det faktisk var fosterets hjerte hun hørte? Og er det normalt at fosteret har 130 slag når jeg er ca 19 uker på vei? Er det lavt eller høyt?

Anonymous poster hash: 3a9d9...2e5

IKKE SPIS MER IS!!!!

Anonymous poster hash: 241c1...862

Skrevet

Hva med å spør jordmor når du først er der?

Anonymous poster hash: abcc5...f24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...