Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Han til henne : Gleder meg til jeg kommer hjem til deg prinsessa mi🌹❤️💋 Savne deg ❤️❤️💜 Elsker deg masse❤️❤️🌹🌹💝💝😍💜💜 Ses i morra😘😍💖💞💜 Mennesker på snart 50😳 Hvorfor ikke bruke SMS eller innboksen ?? Anonymous poster hash: 3c277...1bf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 🙈🙊🙈 Anonymous poster hash: a3774...dfd
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 🙈🙊🙈 Anonymous poster hash: a3774...dfd 🙈🙈🙉😩 Anonymous poster hash: 3c277...1bf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 😳🔫 Anonymous poster hash: d3273...ab5
Gjest Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Hjelpes meg noe så kleint, uvanhengig av alder. Like flaut om en er 30 år eller 50 år.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Han til henne : Gleder meg til jeg kommer hjem til deg prinsessa mi❤ Savne deg ❤❤ Elsker deg masse❤❤ Ses i morra Mennesker på snart 50 Hvorfor ikke bruke SMS eller innboksen ?? Anonymous poster hash: 3c277...1bf en som har vært utro eller gjort noe han ikke ksulle, og må renvaske samvittigheten sin. om ting skal fremstå som så jævlig fint utad er det som regel ikke så flott. Anonymous poster hash: 323a2...831
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 Mon tro om vi har samme par på facebook. Lange kjærlighetserklæringer nesten daglig på facebook, selv når de er sammen. De har det så bra og er begge så perfekte sammen. Jeg sitter i all hemmelighet å venter på at på den første kranglelen, håper den kommer på facebook også. Anonymous poster hash: 864e9...add
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 Hjelpes meg noe så kleint, uvanhengig av alder. Like flaut om en er 30 år eller 50 år. Men ikke fullt så ille om man er 15 kanskje. Anonymous poster hash: 72fd8...959
Gjest Skrevet 17. februar 2016 #9 Skrevet 17. februar 2016 Hjelpes meg noe så kleint, uvanhengig av alder. Like flaut om en er 30 år eller 50 år. Men ikke fullt så ille om man er 15 kanskje. Anonymous poster hash: 72fd8...959 Har ennå til gode å se noen på 15 år skrive så sukkersøtt. Har jo unger selv som har kjærster og de synes det bare er direkte pinlig med slike erklæringer på face. Huff.....Har flere slike voksne på min faceliste som pakker alt inn i RÅSA bomullsskyer, at en nesten sitter med puta foran laptoppen
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #10 Skrevet 17. februar 2016 Mon tro om vi har samme par på facebook. Lange kjærlighetserklæringer nesten daglig på facebook, selv når de er sammen. De har det så bra og er begge så perfekte sammen. Jeg sitter i all hemmelighet å venter på at på den første kranglelen, håper den kommer på facebook også. Anonymous poster hash: 864e9...add Fra nord ?😳 Anonymous poster hash: 3c277...1bf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #11 Skrevet 17. februar 2016 Mon tro om vi har samme par på facebook. Lange kjærlighetserklæringer nesten daglig på facebook, selv når de er sammen. De har det så bra og er begge så perfekte sammen. Jeg sitter i all hemmelighet å venter på at på den første kranglelen, håper den kommer på facebook også. Anonymous poster hash: 864e9...add Fra nord ?😳 Anonymous poster hash: 3c277...1bf Å nei, det er flere av dem😱😱😱 Anonymous poster hash: 864e9...add
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #12 Skrevet 17. februar 2016 Ja, det er kleint. Men så fint at vedkommende ikke bryr seg om hva andre mener da. 50 år og like forelsket, tenk om alle kunne hatt det slik ❤ Anonymous poster hash: f7c79...bbb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #13 Skrevet 17. februar 2016 Mon tro om vi har samme par på facebook. Lange kjærlighetserklæringer nesten daglig på facebook, selv når de er sammen. De har det så bra og er begge så perfekte sammen. Jeg sitter i all hemmelighet å venter på at på den første kranglelen, håper den kommer på facebook også. Anonymous poster hash: 864e9...add Fra nord ?😳 Anonymous poster hash: 3c277...1bf Å nei, det er flere av dem😱😱😱 Anonymous poster hash: 864e9...add Å herregud 😱😱😰😰 Anonymous poster hash: 3c277...1bf
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #14 Skrevet 17. februar 2016 Har noen sånne jeg også,skilt alenemor som har funnet kjærligheten på nytt..herregud så jævla kleint! Blir helt flau når hun itilegg legger ut om hvor kjøpt livet var,hvor fantastisk det er nå med mannen I sitt liv og bla bla bla hver jævla dag! 😨💣🔫💊 Anonymous poster hash: 9e0e4...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå