Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Hva kler dere barnehagebarna i på vinteren? Anonymous poster hash: 0e5ea...2f4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 To-lags. Ull på utsiden, superundertøy på innsiden. Jeg tror XXL har tilbud på Devold. Anonymous poster hash: 359ed...306
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Mine holder varmen i bambus, fleece utenpå (under dress). Anonymous poster hash: 35434...428
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Bruker superundertøy fra europris og han er aldri kald. Blir han varm kler han av seg og går med kun superundertøyet inne. Har strikka ull som mellomlag. Anonymous poster hash: 34cb5...76f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Mine holder varmen i bambus, fleece utenpå (under dress). Anonymous poster hash: 35434...428 Viscose med andre ord... Anonymous poster hash: 6c994...a18
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Bomull eller superundertøy innerst, fleece i midten og en god dress ytterst. Anonymous poster hash: 80a85...276
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 Superundertøy innerst, og ullundertøy utenpå det. Så strikket ull utenpå der. Anonymous poster hash: 10165...a68
Appelsinpiken Skrevet 18. februar 2016 #8 Skrevet 18. februar 2016 Bomull eller bambus innerst, så evt en hel ulldress (strikkedress, ullfrotte e.l) når det er kaldt, og så reimatec dress ytterst. Inne bruker de bare innerste lag.
liniss - mamma til tre små Skrevet 18. februar 2016 #9 Skrevet 18. februar 2016 De har vanlig klær, strømpebukse og langarmet bomull innerst, alltid ullsokker på beina. Når de er ute har de strikkadress eller fleece under dressen, gode sko, votter og lue. Aldri kalde. Over fem minus er de ikke ute i bhg heller. Fornøyd både de og bhg :-)
Mandala Skrevet 18. februar 2016 #10 Skrevet 18. februar 2016 (endret) I vanlige klær vel... Men om du skal ha mer konkret så kanskje fleece over en bomullsbukse da feks. Endret 18. februar 2016 av Mandala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå