Gå til innhold

Dere som ikke bruker ull


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kler dere barnehagebarna i på vinteren? 



Anonymous poster hash: 0e5ea...2f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

To-lags. Ull på utsiden, superundertøy på innsiden.

Jeg tror XXL har tilbud på Devold.

 

Anonymous poster hash: 359ed...306

Skrevet

Mine holder varmen i bambus, fleece utenpå (under dress).

 

Anonymous poster hash: 35434...428

Skrevet

Bruker superundertøy fra europris og han er aldri kald. Blir han varm kler han av seg og går med kun superundertøyet inne. Har strikka ull som mellomlag.

 

Anonymous poster hash: 34cb5...76f

Skrevet

Mine holder varmen i bambus, fleece utenpå (under dress).

 

Anonymous poster hash: 35434...428

Viscose med andre ord...

 

Anonymous poster hash: 6c994...a18

Skrevet

Bomull eller superundertøy innerst, fleece i midten og en god dress ytterst.

 

Anonymous poster hash: 80a85...276

Skrevet

Superundertøy innerst, og ullundertøy utenpå det. Så strikket ull utenpå der.

 

Anonymous poster hash: 10165...a68

Skrevet

Bomull eller bambus innerst, så evt en hel ulldress (strikkedress, ullfrotte e.l) når det er kaldt, og så reimatec dress ytterst. Inne bruker de bare innerste lag.

Skrevet

De har vanlig klær, strømpebukse og langarmet bomull innerst, alltid ullsokker på beina.

 

Når de er ute har de strikkadress eller fleece under dressen, gode sko, votter og lue. Aldri kalde. Over fem minus er de ikke ute i bhg heller. Fornøyd både de og bhg :-)

Skrevet (endret)

I vanlige klær vel... Men om du skal ha mer konkret så kanskje fleece over en bomullsbukse da feks.

Endret av Mandala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...