Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 La meg bare begynne med å si at jeg har aldri trodd på det overnaturlige, og har beina godt plantet på jorda. Men i det siste har vi hatt to hendelser her hjemme, uavhengig av hverandre, hvor barnet vårt "ser" en mann. Første gang var hun i stua, mens pappaen var på kjøkkenet. Da pappaen kom inn på stua, sa hun at "Jens Ivar har vært her. Jens Ivar er gammel". Pappaen trodde vedkommende var en bekjent av meg som hadde vært på besøk en eller annen gang, og gjorde ikke noe nummer utav dette. Han sa heller ingenting til meg. Andre gang skjedde for et par uker siden. Jeg var ikke helt i form, så jeg lå på soverommet mens datteren vår var i stua. Jeg hører en lyd, akkurat som snø eller is som faller ned fra taket. Da kommer jenta vår inn på soverommet. "Mamma, Jens Ivar er her. Jens Ivar er i vinduet." Jeg ble litt stresset, og trodde det faktisk var noen her, så jeg dro et teppe rundt meg og spurte hvor han var. Hun fulgte meg ut på stua og pekte ned på gårdsplassen - "han er der" - og så så hun helt overrasket ut da det ikke var noen der. Jeg syntes det var litt ekkelt - vi kjenner ingen som heter Jens Ivar... Så jeg nevnte det for samboeren min, som da kunne fortelle om førstnevnte episode. Grøss. Har hun bare god fantasi, eller kan det faktisk være tilfelle at hun "ser" noen? Jenta er straks 3 år. Anonymous poster hash: d7795...b45
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 La meg bare begynne med å si at jeg har aldri trodd på det overnaturlige, og har beina godt plantet på jorda. Men i det siste har vi hatt to hendelser her hjemme, uavhengig av hverandre, hvor barnet vårt "ser" en mann. Første gang var hun i stua, mens pappaen var på kjøkkenet. Da pappaen kom inn på stua, sa hun at "Jens Ivar har vært her. Jens Ivar er gammel". Pappaen trodde vedkommende var en bekjent av meg som hadde vært på besøk en eller annen gang, og gjorde ikke noe nummer utav dette. Han sa heller ingenting til meg. Andre gang skjedde for et par uker siden. Jeg var ikke helt i form, så jeg lå på soverommet mens datteren vår var i stua. Jeg hører en lyd, akkurat som snø eller is som faller ned fra taket. Da kommer jenta vår inn på soverommet. "Mamma, Jens Ivar er her. Jens Ivar er i vinduet." Jeg ble litt stresset, og trodde det faktisk var noen her, så jeg dro et teppe rundt meg og spurte hvor han var. Hun fulgte meg ut på stua og pekte ned på gårdsplassen - "han er der" - og så så hun helt overrasket ut da det ikke var noen der. Jeg syntes det var litt ekkelt - vi kjenner ingen som heter Jens Ivar... Så jeg nevnte det for samboeren min, som da kunne fortelle om førstnevnte episode. Grøss. Har hun bare god fantasi, eller kan det faktisk være tilfelle at hun "ser" noen? Jenta er straks 3 år. Anonymous poster hash: d7795...b45 Eller at Jens Ivar er hennes Skybert? Anonymous poster hash: d06dc...6c0
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Jeg vet ikke, men min gutt på 5 har svært overbevisende fantasivenner. Han påstår det bor en spøkelsesfamilie sammen med oss.. En mamma, en pappa og en liten gutt. Han snakker SVÆRT overbevisende om denne familien, forteller i det vide og brede, forteller om hverdager deres, hvordan de ser ut, osv. Men det er altså bare fantasier, jeg tror nok ikke han virkelig har sett noen spøkelser. Han sier dessuten at han har en bror. Denne er enda mer overbevisende.. Han har i perioder snakket veldig mye om broren sin, hva de har gjort sammen, hvor han har vært i løpet av dagen, osv. Både spøkelsene og broren har helt vanlige navn han forteller oss om. Barn har livlig fantasi, men man kan jo heller ikke utelukke at de virkelig ser noen. Jeg ville spurt henne litt mer om denne personen hun ser Anonymous poster hash: f6394...80f
Love my kidz Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Spør henne litt ut davel. Hun må jo ha snakket med ham også siden hun har et navn på ham.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Jeg har en som sier at han ser hvite skygger som flyr gjennom veggen. Han er i tillegg helt rå på å finne forvunnede ting. En periode da han var rundt tre år så skremte han meg litt. Han leste tankene mine ordrett, men det har gått over nå. Anonymous poster hash: 90570...a8a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Storesøster her har fortalt meg at hun skal bli søster og at jeg har baby i mage før jeg selv visste det. Dette har skjedd med begge lillesøstrene hennes. Andre gang tok jeg faktisk en graviditetstest basert på utsagnet hennes og jammen hadde hun ikke rett. Hun kan si nå kommer pappa snart hjem også kommer han inn døra noen få minutter etterpå. Av en eller annen grunn føler hun på seg ting hun egentlig ikke skal vite. Hennes mormor er også sånn har slått meg til ro med at det bare er sånn. Anonymous poster hash: 8877a...5f6
Berta_78 Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 Helt vanlig med fantasifigurer :-) De kan få de rareste navn!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 Der vi bodde før så både jeg og sønnen min han som var der.... Anonymous poster hash: fec1d...e37
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #9 Skrevet 17. februar 2016 Jeg tror egentlig ikke på julenissen altså... Men barnet mitt sa hun så julenissen. Så da finnes han vel! Anonymous poster hash: 5724a...af5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #10 Skrevet 17. februar 2016 Kanskje dere kan undersøke om det er en Jens Ivar som har bodd der tidligere. Anonymous poster hash: 3107e...3f6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #11 Skrevet 17. februar 2016 Kanskje dere kan undersøke om det er en Jens Ivar som har bodd der tidligere. Anonymous poster hash: 3107e...3f6 hahaha!Denne tråden er virkelig ny rekord i sludder for dette forumet. Anonymous poster hash: bafea...f40
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #12 Skrevet 18. februar 2016 Det kan være at hun faktisk ser noen. Kusina mi på 9 har snakket om en mann ved navn Jon, som ser på henne og som prøver å gi henne godteri. Hun har fortalt at han ofte står i gangen og bare smiler..dette har hun snakka om i snart 5 år uten at noen har tatt det på alvor, helt til noen ba henne beskrive hvordan han så ut. Rett oppom huset deres bodde det en mann mammas generasjon kalte "Godte-Jon" som var litt for overivrig på små jenter, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 16e9e...6ca
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #13 Skrevet 18. februar 2016 Kanskje dere kan undersøke om det er en Jens Ivar som har bodd der tidligere. Anonymous poster hash: 3107e...3f6 hahaha!Denne tråden er virkelig ny rekord i sludder for dette forumet. Anonymous poster hash: bafea...f40 Det skader ihvertfall ikke å sjekke om Jens Ivar er noen som har bodd der før. Og hvilken rett har du f40 å si at det er sludder? Vi vet ikke noe om hva denne jenten opplever og for alt noen av oss vet så ser hun faktisk denne mannen. Ville ikke være første gangen noe sånt skjer. Anonymous poster hash: 6d4e1...ee7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #14 Skrevet 18. februar 2016 Jo. Det ville være aller første gang i menneskehetens historie. Anonymous poster hash: bafea...f40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå