Gå til innhold

Lite liv i magen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare 23 uker, men hatt daglig liv hver eneste dag i 4 uker :) hva skulle man drikke/spise for å få liv i lille? Har bare kjent to kjempesmå dult i dag.

 

Anonymous poster hash: 0a7f9...890

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe sukkerholdig og legg deg ned etterpå. Saft/brus

Skrevet

Drikk et stort glass iskald saft, og så legger du deg ned. Hvis det fortsetter, må du ikke være redd for å ringe. 

Skrevet

Men er bare 22+5.. Tar de meg inn hvis jeg ringer?

 

Anonymous poster hash: 0a7f9...890

Skrevet

Drikk noe kaldt med sukker. Det er vel egentlig ikke "meningen" at man skal kjenne liv daglig før uke 24, så sannsynligvis betyr det ingenting. Mange steder har de grensen på 23 eller 24 uker for når føden vil ta deg inn, før det er det legevakt. Men det skader jo ikke med en telefon!

Skrevet

Tror jeg bare venter. Kjenner små dult innimellom, men ikke i nærheten av deg normale.

 

Men tenker at alt er fint, og prøver å slappe av da. Blir det værre de neste dagene så ringer jeg :)

 

Anonymous poster hash: 0a7f9...890

Skrevet

Hvis det ikke er som normalt, så ville jeg ringt med en gang. Da tar de deg mest sannsynlig inn for en sjekk. Det lønner seg ofte å ringe en gang for mye.

 

Anonymous poster hash: 23e34...4d6

Skrevet

Babyen har sikkert bare lagt seg med ryggen mot Magen og sparker innover.

 

Anonymous poster hash: d873c...e65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...