Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Er bare 23 uker, men hatt daglig liv hver eneste dag i 4 uker hva skulle man drikke/spise for å få liv i lille? Har bare kjent to kjempesmå dult i dag. Anonymous poster hash: 0a7f9...890
Snøfnugget Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Noe sukkerholdig og legg deg ned etterpå. Saft/brus
Fandens Oldemor Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Drikk et stort glass iskald saft, og så legger du deg ned. Hvis det fortsetter, må du ikke være redd for å ringe.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Men er bare 22+5.. Tar de meg inn hvis jeg ringer? Anonymous poster hash: 0a7f9...890
TPK Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Drikk noe kaldt med sukker. Det er vel egentlig ikke "meningen" at man skal kjenne liv daglig før uke 24, så sannsynligvis betyr det ingenting. Mange steder har de grensen på 23 eller 24 uker for når føden vil ta deg inn, før det er det legevakt. Men det skader jo ikke med en telefon!
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Tror jeg bare venter. Kjenner små dult innimellom, men ikke i nærheten av deg normale. Men tenker at alt er fint, og prøver å slappe av da. Blir det værre de neste dagene så ringer jeg Anonymous poster hash: 0a7f9...890
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 Hvis det ikke er som normalt, så ville jeg ringt med en gang. Da tar de deg mest sannsynlig inn for en sjekk. Det lønner seg ofte å ringe en gang for mye. Anonymous poster hash: 23e34...4d6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 Babyen har sikkert bare lagt seg med ryggen mot Magen og sparker innover. Anonymous poster hash: d873c...e65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå