Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Hadde en hard start på ammekarrieren min. Brystbetennelse hele 5 ganger før babyen var 2 mnd. Fikk bukt med det til slutt, og begynte med Lecitin morgen og kveld. (Takk Gud for Lecitin!) Har hatt klumper noen ganger etterpå, men har klart å få løst de opp ved hyppig amming/pumping, varme dusjer og massering. Nå holder vi på å slutte helt. Har trappet ned gradvis over lang tid, og det har gått over all forventing! Er nede i bare en amming pr døgn, og i gårkveld kjente jeg den ømme følelsen i brystet. Har ikke gitt seg enda, tross lett håndmelking, massasje og dusj. Hva gjør jeg nå? Jeg vil jo ikke amme kulen bort Anonymous poster hash: 28e13...6f6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Mer varm dusj og massasje og håndmelking. Vet jo ikke hvor lenge du har gjort dette, men kan hende du må holde på 1-2 timer, eller ta flere runder. Helst skulle du nok sittet i badekar... Var d som hjalp for meg... Anonymous poster hash: 9ee84...ca2
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Takk for svar. Hadde time med babyen på helsestasjonen i dag. Fikk lurt inn et spørsmål hos legen der. Virker ikke som om man MÅ amme kuler/klumper bort, men at det skal kunne gå seg til med dusjing og massasje. Håper at han har rett Anonymous poster hash: 28e13...6f6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Legg hodekålblader på brystene. Og ja, jeg er dønn seriøs. Stoppet begynnende brystbetennelse flere ganger med dette gamle kjerringrådet. Anonymous poster hash: 2b176...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå