Gå til innhold

Rart format på sykemelding fra legen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er sykemeldt med hyperemesis og lavt blodtrykk (gravid uke 17). Da jeg var hos legen forrige uke gikk det ikke an å skrive ut sykemeldingen pga feil på systemet. Skulle hente den i dag, og fikk da en sykemelding det ser ut som jeg har skrevet ut selv hjemme. Fortsatt feil i systemet altså. Innholdet er vel der,men ser helt rar ut. Feilkoder her og der innimellom de ulike delene. Gruer meg nå til å levere den på jobb, og kjenner jeg blir stressa om den i det hele tatt går gjennom hos nav? Noen som vet? Sender legen inn en elektronisk i tillegg? Legen sa det ikke ville være et problem for meg, og at nav evt kontakter han direkte. Men jeg blir stresset likevel :/

Anonymous poster hash: 3d704...f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis legen sier det er greit så er det sikkert det.Han har nok mer peiling på dette enn du og jeg. Jeg syns ikke du skal bekymre deg for arbeidsgiver eller nav, for du kan jo ikke noe for hvordan sykemeldingen er skrevet ut.

Skrevet

Det er sikkert sant at jeg burde slappe av, men den ser virkelig helt feil ut. Hadde klart å lage en som ser mer riktig ut om jeg hadde prøvd selv. Men må jo bare stole på at det går greit.

Skrevet

leger har begynt med nye sykemeldingsskjemaer nå : ) lurte på det samme selv

Anonymous poster hash: 5618e...807
Skrevet

Ja vet, men han sa selv at det er feil som gjør det. Det er f.eks liten skrift og flere deler av sykemeldingen på samme side. I tillegg til feilkoder her og der.

Skrevet

leger har begynt med nye sykemeldingsskjemaer nå : ) lurte på det samme selv

Anonymous poster hash: 5618e...807

Når begynte de med det? Jeg har fått samme sykemeldig i snart et år, den siste for 3 uker siden

Anonymous poster hash: 7b9ca...73c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...