Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Jeg kjøpte noe som så ut som verdens deiligste småkaker. Kom hjem, og hva finner jeg?... joda en massiv klump med daddel paté (pasta? most daddel?) Kan noen av dere noe om dette? Hva kan jeg bake? "Klumpen" smaker ikke godt alene, så det kan jeg bare glemme. Vær så snill! Gi meg en oppskrift jeg kan putte denne "deigen" inni Anonymous poster hash: ad9e9...0b5
Leeloo76 Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Er det ikke noe slikt i sticky toffee pudding? Mener jeg så Jamie Oliver lage en kake med daddler som ble kjørt i en blender.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 http://matosofi.com/2015/01/04/daddelpaste-hva-hvordan-og-hvorfor/ Var noen linker til Brownies og litt forskjellig med daddelpasta lengre ned Anonymous poster hash: c9c99...9fc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Jeg kjøpte noe som så ut som verdens deiligste småkaker. Kom hjem, og hva finner jeg?... joda en massiv klump med daddel paté (pasta? most daddel?) Kan noen av dere noe om dette? Hva kan jeg bake? "Klumpen" smaker ikke godt alene, så det kan jeg bare glemme. Vær så snill! Gi meg en oppskrift jeg kan putte denne "deigen" inni Anonymous poster hash: ad9e9...0b5 Bruk det i vaffelrøre istf sukker! Kjempegodt . Anonymous poster hash: c3861...459
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Tror man kan lage "sunn sjokoladekake" eller sjokoladepålegg med dette, bare å søke etter oppskrifter med dadler Anonymous poster hash: a7ba1...6ac
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Tusen takk for svar alle! Så må jeg vel Google litt Jeg ville jo ikke bake hehe... Ikke så glad i det, så jeg ble lang i maska i går når jeg åpnet denne klumpen Si at det ikke bare er meg som synes at dette så ut som ferdige småkaker! Anonymous poster hash: ad9e9...0b5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 Jeg lager av og til sticky date pudding (med karamellsaus) av dadler. Mannen er engelsk, og dette er en skikkelig godbit han er vandt med hjemmefra. Anbefales virkelig! Bare si i fra om du trenger hjelp til å oversette noe fra oppskriften. http://www.butterbaking.com/2015/07/01/sticky-date-puddings-with-butterscotch-sauce/ Anonymous poster hash: 34542...b81
TPK Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 På vektklubb.no er det noen oppskrifter med dadler som søtning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå