Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Jutub, eller jutjub? Hva er riktig? Anonymous poster hash: 51861...a29
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Sier jutub. Anonymous poster hash: 061f2...597
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Jutub, men begge deler er like greit vil jeg si. Ikke alltid jeg er konsekvent og sier New York heller, hender jeg sier Nyjårk. Anonymous poster hash: 1a3dc...ce8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Jutub, eller jutjub? Hva er riktig? Anonymous poster hash: 51861...a29 Jeg sier jutjub Anonymous poster hash: efd35...325
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Jutjub Anonymous poster hash: b19f7...cd3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Djutubb Anonymous poster hash: ec8b6...9a7
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #9 Skrevet 17. februar 2016 Jeg er fra England, og der uttales tube tjub. Derfor sier jeg jutjub (u er ikke helt som norsk u, mer som en blanding av u og o). I amerikansk engelsk droppes ofte j-lyden og de sier noe som høres mer ut som jutub Anonymous poster hash: 0195d...55a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #10 Skrevet 17. februar 2016 En venn av meg sier jutube hehe! Anonymous poster hash: fcf8e...de0
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #11 Skrevet 17. februar 2016 Sier det som hun engelske over her. Anonymous poster hash: edbd7...712
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #12 Skrevet 17. februar 2016 Jeg er fra England, og der uttales tube tjub. Derfor sier jeg jutjub (u er ikke helt som norsk u, mer som en blanding av u og o). I amerikansk engelsk droppes ofte j-lyden og de sier noe som høres mer ut som jutubAnonymous poster hash: 0195d...55a I see! Det er sånn det er ja. Jeg har lurt lenge på om det. Hi Anonymous poster hash: 51861...a29
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #13 Skrevet 17. februar 2016 Jutjub, jutub blir vel feil... Tube uttales jo tjub. Anonymous poster hash: abcd8...009
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #14 Skrevet 17. februar 2016 Jåvv jutjub har jeg alltid sagt🙈🙈🙈 Trodde det het Yo Utube Anonymous poster hash: 1a25c...018
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #15 Skrevet 17. februar 2016 jutjub sier jeg Anonymous poster hash: fc307...6a6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #16 Skrevet 17. februar 2016 jutub - britisk engelsk jutjub - amerikansk Anonymous poster hash: 77dc0...314
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #17 Skrevet 17. februar 2016 jutub - britisk engelsk jutjub - amerikansk Anonymous poster hash: 77dc0...314 Nei, motsatt. Anonymous poster hash: 1a3dc...ce8
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #18 Skrevet 17. februar 2016 jutub - britisk engelsk jutjub - amerikansk Anonymous poster hash: 77dc0...314 Nei, motsatt. Anonymous poster hash: 1a3dc...ce8 Sikker? Dette sa min amerikanske kollega. Anonymous poster hash: 77dc0...314
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #19 Skrevet 17. februar 2016 Jutjub Anonymous poster hash: abd0d...a6c
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #21 Skrevet 17. februar 2016 Jutjup Anonymous poster hash: ac25c...40d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #23 Skrevet 17. februar 2016 Vi sier jutjub. Mannen er fra Australia Anonymous poster hash: 1c0af...b1c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå