Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Til alle juli mammaer her inne. Hvordan tok du ut fødselspermisjonen? Valgte du 80 eller 100%? Jobben min er stengt hver sommer i 3 uker i juli og hvordan er det da best for meg med tanke på permisjon ? Anonymous poster hash: 7e0c9...226
Tante_Esel Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Tok ut 100% lønnet og 3 mndr ulønnet permisjon. Samt at jeg baket inn 4 uker ferie !
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Jeg skal ha barn i siste delen av juli, og skal ha 80%. Jeg kommer til å ha fire uker ferie til gode, siden permisjonen starter i månedsskiftet juni/juli når jeg egentlig skal ha ferie. Jeg tar de fire ukene inn i permisjonen, og sparer fire av permisjonsukene til senere. Jeg er lærer i barneskolen, og kommer til å starte på jobb litt ut i juni, for da er alle ukene, minus fire, brukt opp. Det betyr bare 1-2 uker på jobb, før ny ferie. Får hjelp med famile til passing da. Planen er foreløpig at mannen min tar ut sine 10 uker permisjon etter sommerferien, i aug.- okt. og så skal jeg enten ta mine fire siste uker/tjue dager da (okt/nov), eller som delvis mammaperm (feks én dag i uka i 20 uker). Litt avhengig av hva vi gjør med barnehage, ikke helt bestemt enda. Anonymous poster hash: 07dad...c7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå