Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Sliter m at jeg er sulten hele tiden.... Aldri opplevd makan! Baby er 3.5mnd her. Anonymous poster hash: bcbf3...0c5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Alt for mye 😳 Anonymous poster hash: f34ef...1f4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Nesten ingenting. Har ikke tid til å spise nesten og har heller ingen matlyst. Anonymous poster hash: 07896...c00
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Forsvinner melken om man spiser for lite? Anonymous poster hash: bcbf3...0c5
❤lille stjerne❤ Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Stort sett vanlig mat, knekkebrød eller musli til frokost, brødskiver eller knekkebrød til lunsj, vanlig middag og så spiser jeg gjerne et lite kveldsmåltid når jeg ammer, noe jeg sjelden gjør ellers. Jeg spiser litt mer til hvert måltid i tillegg til at jeg har større behov for melkeprodukter som yoghurt og biola. Spiser også mer frukt når jeg ammer og drikker mye mer, både vann og juice. I blant kan jeg få akutt behov for noe ekstra som en banan eller sjokolade.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Spiser nok litt mindre enn jeg bør. Men er litt matlei så slurver litt, særlig midt på dag blir det dårlig. Prøver å spise en god frokost så jeg har litt å gå på. Men lunsj blir det ikke alltid jeg spiser, og hvis jeg spiser blir det gjerne knekkebrød. Middag spiser jeg hver dag, får matkasse på døren så da blir det hvertfall noe skikkelig. Prøver å få i meg litt til kvelds. Gjerne gresk yoghurt med bær og litt granola. Eller knekkebrød. Anonymous poster hash: f8299...c5c
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 Forsvinner melken om man spiser for lite?Anonymous poster hash: bcbf3...0c5 Det er nok veldig individuelt. Jeg spiste kun brødskiver med ost (alt ferdigkuttet og uten smør da jeg ikke hadde tid til annet...) samt drakk vann eller eplejuice de første månedene da jeg ammet første gang. Spiste ca 1/2 middagsporsjon 1-2 ganger pr uke. Raste ned i vekt, men melka bare strømmet på. Anonymous poster hash: 7747e...01f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 I den verste perioden spiste jeg sjokolade for å få i meg nok næring. Klarte ikke få ro nok til å lage meg og spise nok vanlig mat mellom amming, stelling, eldre barn, forsøk på egne toalettbesøk med stell av underliv and so on. Etter dette ble det mye grove rundstykker fra frysedisken, lett å få i seg god næring sammen med variert pålegg. Anonymous poster hash: b4da9...118
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #9 Skrevet 17. februar 2016 Lite matlyst pga kjærlighetssorg, derfor må alt jeg spiser være maksimalt næringsrikt og gagne amminga. Spiser mye havregrøt, grovt brød, banan, svart te med melk, grønnsaker og fisk til middag. Små mengder pga lite matlyst, men veldig jevnlig. Så langt den beste (men mest uønskede) slankekuren jeg har hatt! Anonymous poster hash: 09de3...b03
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #10 Skrevet 17. februar 2016 Har en liten en på 4 uker. Barn nummer to. Er også vanvittig sulten. Heeele ticen Prøver jo så godt jeg kan å ikke spise så mye men er desverre for sulten til å spise lite nok til å gå ned i vekt etter graviditeten. Slik ser en typisk dag ut: Frokost: frokostblanding og melk. Et glass vann ved siden av. Lunsj: to brødskiver med enten ost,skinke eller maktell i tomat. Smoothie til drikke Mellomåltid: godmorgen yoghurt zero og en kopp kaffe. Middag: vanlig middag med kjøtt/kyllimg/fisk og potet/ris/pasta og salat/grønnsaker. Kveldsmat: to brødskiver og en del oppskårey frukt. Drikker mye ved siden av. Vann eller fun light saft. Har egentlig konstant lyst på sjokolade, men har "regel" om kun i helgene. Gleeeder meg til helg Anonymous poster hash: f3a17...eb4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #11 Skrevet 17. februar 2016 Har en liten en på 4 uker. Barn nummer to. Er også vanvittig sulten. Heeele ticen Prøver jo så godt jeg kan å ikke spise så mye men er desverre for sulten til å spise lite nok til å gå ned i vekt etter graviditeten. Slik ser en typisk dag ut: Frokost: frokostblanding og melk. Et glass vann ved siden av. Lunsj: to brødskiver med enten ost,skinke eller maktell i tomat. Smoothie til drikke Mellomåltid: godmorgen yoghurt zero og en kopp kaffe. Middag: vanlig middag med kjøtt/kyllimg/fisk og potet/ris/pasta og salat/grønnsaker. Kveldsmat: to brødskiver og en del oppskårey frukt. Drikker mye ved siden av. Vann eller fun light saft. Har egentlig konstant lyst på sjokolade, men har "regel" om kun i helgene. Gleeeder meg til helg Anonymous poster hash: f3a17...eb4 Tenk deg om, barnet er fire uker, det er ikke noe som heter bevisst spise lite for å gå ned i vekt allerede nå altså, spis det dere trenger! Anonymous poster hash: b4da9...118
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #12 Skrevet 17. februar 2016 Har en liten en på 4 uker. Barn nummer to. Er også vanvittig sulten. Heeele ticen Prøver jo så godt jeg kan å ikke spise så mye men er desverre for sulten til å spise lite nok til å gå ned i vekt etter graviditeten. Slik ser en typisk dag ut: Frokost: frokostblanding og melk. Et glass vann ved siden av. Lunsj: to brødskiver med enten ost,skinke eller maktell i tomat. Smoothie til drikke Mellomåltid: godmorgen yoghurt zero og en kopp kaffe. Middag: vanlig middag med kjøtt/kyllimg/fisk og potet/ris/pasta og salat/grønnsaker. Kveldsmat: to brødskiver og en del oppskårey frukt. Drikker mye ved siden av. Vann eller fun light saft. Har egentlig konstant lyst på sjokolade, men har "regel" om kun i helgene. Gleeeder meg til helg Anonymous poster hash: f3a17...eb4 Tenk deg om, barnet er fire uker, det er ikke noe som heter bevisst spise lite for å gå ned i vekt allerede nå altså, spis det dere trenger! Anonymous poster hash: b4da9...118 Det er jeg helt enig i. Ser at jeg formulerte meg litt dumt. Anonymous poster hash: f3a17...eb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå