Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #1 Skrevet 17. februar 2016 Har dere holdt dere friske? Anonymous poster hash: 4e023...cc9
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Ja. Og tar den hvert år. Anonymous poster hash: 35d3c...fa6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #3 Skrevet 17. februar 2016 Tar den ikke og er aldri forkjølet. Anonymous poster hash: 8cef8...88c
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #4 Skrevet 17. februar 2016 Jeg tok den selv dette året, og har også holdt meg frisk. Tror nok jeg kommer til å ta den hvert år frem over jeg også, selv om jeg ikke er i noe risikogruppe. Dette året har jeg sett mine kolleger være hjemme på tur, med unntak av meg. Får bare håpe jeg ikke får noe nå på tampen, for det hadde jo vært typisk, nå som jeg har snakket så varmt om influensavaksinen. Anonymous poster hash: 4e023...cc9
It's all about me Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 Vanligvis er jeg forkjølet halve vinteren og et par runder med annen sykdom. Etter vaksinen har jeg ikke vært dårlig et sekund. Kommer til å ta den fast hvert år.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Har holdt meg frisk. Hadde influensa i fjor, var sengeliggende i ni (!) dager og borte fra jobb i to uker. Aldri opplevd maken, og det frister IKKE til gjentagelse. Anonymous poster hash: e538c...9ff
Luksusdyret Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 Vanligvis er jeg forkjølet halve vinteren og et par runder med annen sykdom. Etter vaksinen har jeg ikke vært dårlig et sekund. Kommer til å ta den fast hvert år. Du vet at det er et sammentreff? Influensavaksine beskytter ikke mot forkjølelse, men mot sesonginfluensa akkurat det aktuelle året. Selv har jeg aldri tatt influensavaksine, og har ikke hatt influensa de siste 15 årene.
It's all about me Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 Vanligvis er jeg forkjølet halve vinteren og et par runder med annen sykdom. Etter vaksinen har jeg ikke vært dårlig et sekund. Kommer til å ta den fast hvert år. Du vet at det er et sammentreff? Influensavaksine beskytter ikke mot forkjølelse, men mot sesonginfluensa akkurat det aktuelle året. Selv har jeg aldri tatt influensavaksine, og har ikke hatt influensa de siste 15 årene. Jupp, men tenker det er en domino effekt. Ved å unngå det vaksinen dekker er kroppen sterkere og Jan motstå annet dritt letter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå