Gå til innhold

Dere som spiser knekkebrød...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken sort?

 

Anonymous poster hash: a2227...c7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husmann

fiber balance

ryvita dark rye

glutenfrie fra kløver



Anonymous poster hash: 6f842...f4e
Skrevet

Wasa sport + (mørkeblå)

Rugsprø

Skrevet

Wasa surdeig.

 

Anonymous poster hash: cb6ef...864

Skrevet

Wasa surdeig.

 

Anonymous poster hash: cb6ef...864

Skrevet

Som snacks/mellommåltid spiser jeg Wasa kanel, uten pålegg. Kjempegodt!!!

 

Til måltid spiser jeg Wasa husmann eller ryvita rød pakke.

 

Anonymous poster hash: 6bf8c...6fb

Skrevet

Hjemmebakt



Anonymous poster hash: 5bb0e...e82
Skrevet

Rema sine "hjemmebakte" med havsalt og urter er best, eller Wasa Havre.

Skrevet

Wasa gluten- og laktosefri :)

Hva er greia med disse? Blitt en ny trend? Alle spiser jo disse for tiden 😳

 

Anonymous poster hash: 564dd...a56

Skrevet

 

Wasa gluten- og laktosefri :)

Hva er greia med disse? Blitt en ny trend? Alle spiser jo disse for tiden

 

Anonymous poster hash: 564dd...a56

 

Har ikke fått med meg at de er populære? :) Jeg spiser dem fordi jeg reagerer på alt mulig, pga min ulcerøs kolitt :)

Skrevet

Rema sine "hjemmebakte" med havsalt og urter er best, eller Wasa Havre.

Nettopp "oppdaget" disse og jeg klarer ikke la være å kjøpe, men søren så dyre de er! Jeg burde lagd selv :)

 

Anonymous poster hash: 3ee63...29f

Skrevet

Fiber balance

 

Anonymous poster hash: adee6...450

Skrevet

Fiber balance eller rugsprø



Anonymous poster hash: f74a4...dcd
Skrevet

Husman

Ryvita müsli

Rugsprø



Anonymous poster hash: 18e99...73d
Skrevet

~ Helios speltknekkebrød

~ Husmann

~ Rugsprø

 

Anonymous poster hash: 2b0fb...a9b

Skrevet

 

Wasa gluten- og laktosefri :)

Hva er greia med disse? Blitt en ny trend? Alle spiser jo disse for tiden

 

Anonymous poster hash: 564dd...a56

 

 

Det er fordi det er veldig i tiden å lide av gluten -og laktoseintolleranse. 

 

Anonymous poster hash: 15445...494

Skrevet

 

 

Wasa gluten- og laktosefri :)

Hva er greia med disse? Blitt en ny trend? Alle spiser jo disse for tiden

 

Anonymous poster hash: 564dd...a56

Det er fordi det er veldig i tiden å lide av gluten -og laktoseintolleranse.

 

Anonymous poster hash: 15445...494

Er det? Det har ikke jeg fått med meg og det er ikke vanlig i mine kretser :)

Skrevet (endret)

I min krets har laktoseintoleranse ingen problemer med knekkebrød og intoleransen har vart siden 70-tallet så kan knappest kalles nymotens 😀Den er ikke populær, men hva kan man gjøre?

Endret av amandine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...