Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Hvilken sort? Anonymous poster hash: a2227...c7a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #5 Skrevet 17. februar 2016 husmann fiber balance ryvita dark rye glutenfrie fra kløver Anonymous poster hash: 6f842...f4e
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #7 Skrevet 17. februar 2016 Wasa surdeig. Anonymous poster hash: cb6ef...864
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #8 Skrevet 17. februar 2016 Wasa surdeig. Anonymous poster hash: cb6ef...864
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #11 Skrevet 17. februar 2016 Som snacks/mellommåltid spiser jeg Wasa kanel, uten pålegg. Kjempegodt!!! Til måltid spiser jeg Wasa husmann eller ryvita rød pakke. Anonymous poster hash: 6bf8c...6fb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #12 Skrevet 17. februar 2016 Hjemmebakt Anonymous poster hash: 5bb0e...e82
TPK Skrevet 17. februar 2016 #14 Skrevet 17. februar 2016 Rema sine "hjemmebakte" med havsalt og urter er best, eller Wasa Havre.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #15 Skrevet 17. februar 2016 Wasa gluten- og laktosefri Hva er greia med disse? Blitt en ny trend? Alle spiser jo disse for tiden 😳 Anonymous poster hash: 564dd...a56
mamma_bergen Skrevet 17. februar 2016 #17 Skrevet 17. februar 2016 Wasa gluten- og laktosefri Hva er greia med disse? Blitt en ny trend? Alle spiser jo disse for tiden Anonymous poster hash: 564dd...a56 Har ikke fått med meg at de er populære? Jeg spiser dem fordi jeg reagerer på alt mulig, pga min ulcerøs kolitt
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #18 Skrevet 17. februar 2016 Rema sine "hjemmebakte" med havsalt og urter er best, eller Wasa Havre. Nettopp "oppdaget" disse og jeg klarer ikke la være å kjøpe, men søren så dyre de er! Jeg burde lagd selv Anonymous poster hash: 3ee63...29f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #19 Skrevet 17. februar 2016 Fiber balance Anonymous poster hash: adee6...450
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #20 Skrevet 17. februar 2016 Fiber balance eller rugsprø Anonymous poster hash: f74a4...dcd
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #21 Skrevet 17. februar 2016 Husman Ryvita müsli Rugsprø Anonymous poster hash: 18e99...73d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #22 Skrevet 17. februar 2016 ~ Helios speltknekkebrød ~ Husmann ~ Rugsprø Anonymous poster hash: 2b0fb...a9b
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #23 Skrevet 17. februar 2016 Wasa gluten- og laktosefri Hva er greia med disse? Blitt en ny trend? Alle spiser jo disse for tiden Anonymous poster hash: 564dd...a56 Det er fordi det er veldig i tiden å lide av gluten -og laktoseintolleranse. Anonymous poster hash: 15445...494
mamma_bergen Skrevet 17. februar 2016 #24 Skrevet 17. februar 2016 Wasa gluten- og laktosefri Hva er greia med disse? Blitt en ny trend? Alle spiser jo disse for tiden Anonymous poster hash: 564dd...a56 Det er fordi det er veldig i tiden å lide av gluten -og laktoseintolleranse. Anonymous poster hash: 15445...494 Er det? Det har ikke jeg fått med meg og det er ikke vanlig i mine kretser
amandine Skrevet 17. februar 2016 #25 Skrevet 17. februar 2016 (endret) I min krets har laktoseintoleranse ingen problemer med knekkebrød og intoleransen har vart siden 70-tallet så kan knappest kalles nymotens 😀Den er ikke populær, men hva kan man gjøre? Endret 17. februar 2016 av amandine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå