Gå til innhold

Halvveis! Vekt - normalt?


87anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er snart halvveis (19+3) og har gått opp rett under 3kg. Syns dette høres så lite ut?

Jeg spiser helt normalt, og trener ikke særlig lenger.. En fin mage har jeg fått, og merker masse masse liv. Vi har vært på OUL og babyen har det fint og vokser som den skal <3

 

Hvor langt er du på vei og hvor mye har du gått opp? ;o

Vet det er en privatsak, ville bare se hvor langt etter "normalen" jeg ligger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 22 uker på vei, og fremdeles 4 kg minus i forhold til utgangspunktet ;-) med førstemann gikk jeg kun opp 5 kg totalt i graviditeten, og magen holdt seg relativt liten hele veien. Er vel bare sånn gravidekroppen min er, alle er forskjellige, og så lenge barnet i magen vokser og har det bra er det ingenting å bekymre seg for :-)

 

 

 

Anonymous poster hash: 5e430...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer jo veldig hva folk legger på seg, så jeg tror ikke du skal sammenligne for mye. Jeg er nå i uke 30 og har lagt på meg 9-10 kg.

 

Anonymous poster hash: 6544b...aa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17+4 og lagt på meg 3,9. Tror også at vektoppgang er individuelt og at du ikke bør sammenlikne. Så lenge du har en sunn livsstil og baby vokser skal du bare slappe av :-)



Anonymous poster hash: 20b8c...edd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 23 og ligger fortsatt et par kg under der jeg starta.. Jeg var helt normalvektig før graviditeten, så synest det er rart at jeg ikke har gått opp mer :)

Endret av Mali123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 18, -1 kg fra da jeg ble gravid. Gikk ned noen kilo i starten pga kvalme, nå har nesten alle kommet tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...