Gå til innhold

Dere som handler på nett!! Jeg skjønner ingenting..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier aldri å gjøre det, kun kinobilletter :P Men, nå har jeg kjøpt et bord og shoppet litt på zalando, og jeg skjønner ikke betalingen :P Jeg har betalt med Visa, men kan ikke se at det er trukket av konto. Samtidig er beløpet jeg har på konto plutselig litt varierende uten at jeg klarer å se hvorfor jeg plutselig har mindre, så mer på konto..Trekker de, setter tilbake og trekker igjen? Føler meg blonde nå ;)

Anonymous poster hash: 1e204...9a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier aldri å gjøre det, kun kinobilletter :P Men, nå har jeg kjøpt et bord og shoppet litt på zalando, og jeg skjønner ikke betalingen :P Jeg har betalt med Visa, men kan ikke se at det er trukket av konto. Samtidig er beløpet jeg har på konto plutselig litt varierende uten at jeg klarer å se hvorfor jeg plutselig har mindre, så mer på konto..Trekker de, setter tilbake og trekker igjen? Føler meg blonde nå ;)

Anonymous poster hash: 1e204...9a1

De tar ikke penger for så å sette inn igjen.

Det som kan skje, er at beløpet bare er reservert, at de ikke trekker fra konto før de sender varen :)

Zalando og andre kjente nettsteder stoler jeg 100% på, så det er sikkert ikke noe galt :)

Anonymous poster hash: 63956...c8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...