Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Jeg pleier aldri å gjøre det, kun kinobilletter Men, nå har jeg kjøpt et bord og shoppet litt på zalando, og jeg skjønner ikke betalingen Jeg har betalt med Visa, men kan ikke se at det er trukket av konto. Samtidig er beløpet jeg har på konto plutselig litt varierende uten at jeg klarer å se hvorfor jeg plutselig har mindre, så mer på konto..Trekker de, setter tilbake og trekker igjen? Føler meg blonde nå Anonymous poster hash: 1e204...9a1
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #2 Skrevet 17. februar 2016 Jeg pleier aldri å gjøre det, kun kinobilletter Men, nå har jeg kjøpt et bord og shoppet litt på zalando, og jeg skjønner ikke betalingen Jeg har betalt med Visa, men kan ikke se at det er trukket av konto. Samtidig er beløpet jeg har på konto plutselig litt varierende uten at jeg klarer å se hvorfor jeg plutselig har mindre, så mer på konto..Trekker de, setter tilbake og trekker igjen? Føler meg blonde nå Anonymous poster hash: 1e204...9a1 De tar ikke penger for så å sette inn igjen. Det som kan skje, er at beløpet bare er reservert, at de ikke trekker fra konto før de sender varen Zalando og andre kjente nettsteder stoler jeg 100% på, så det er sikkert ikke noe galt Anonymous poster hash: 63956...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå