Gå til innhold

Jeg har 38 i feber, kvalm


Anbefalte innlegg

Skrevet

Å rennende nese, å nyser mye..

 

Kan det være spysjuke som er på tur?

Eller forkjølelse?

 

Har ikke hatt feber i voksen alder...

 

Anonymous poster hash: abd84...358

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plis noen?

 

Jeg er så dårlig: (

 

Anonymous poster hash: abd84...358

Skrevet

Plis noen?

 

Jeg er så dårlig: (

 

Anonymous poster hash: abd84...358

Haha, jeg leste "pils noen?"

 

Men ja, det kan høres ut som en forkjølelse. Jeg blir i hvert fall småkvalm når jeg er forkjøla. God bedring uansett! :)

 

Anonymous poster hash: 56511...8d6

Skrevet

Spiller det noen rolle hva folk her tror?

Blir ikke noe bedre av det!

 

Anonymous poster hash: 70e1d...c2d

Skrevet

Begge deler er mulig. Vi kan dessverre ikke vite hva som feiler deg. Vi kan heller ikke gjøre deg frisk igjen. God bedring!

 

Anonymous poster hash: 0563c...2fa

Skrevet

 

Plis noen?

 

Jeg er så dårlig: (

 

Anonymous poster hash: abd84...358

Haha, jeg leste "pils noen?"

 

Men ja, det kan høres ut som en forkjølelse. Jeg blir i hvert fall småkvalm når jeg er forkjøla. God bedring uansett! :)

 

Anonymous poster hash: 56511...8d6

Hehe fikk meg en liten latter hvertfall! Takk for svar å tusen takk😊

 

 

Anonymous poster hash: abd84...358

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...