Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Å rennende nese, å nyser mye.. Kan det være spysjuke som er på tur? Eller forkjølelse? Har ikke hatt feber i voksen alder... Anonymous poster hash: abd84...358
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Plis noen? Jeg er så dårlig: ( Anonymous poster hash: abd84...358
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Plis noen? Jeg er så dårlig: ( Anonymous poster hash: abd84...358 Haha, jeg leste "pils noen?" Men ja, det kan høres ut som en forkjølelse. Jeg blir i hvert fall småkvalm når jeg er forkjøla. God bedring uansett! Anonymous poster hash: 56511...8d6
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Spiller det noen rolle hva folk her tror? Blir ikke noe bedre av det! Anonymous poster hash: 70e1d...c2d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Begge deler er mulig. Vi kan dessverre ikke vite hva som feiler deg. Vi kan heller ikke gjøre deg frisk igjen. God bedring! Anonymous poster hash: 0563c...2fa
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #6 Skrevet 17. februar 2016 Plis noen? Jeg er så dårlig: ( Anonymous poster hash: abd84...358 Haha, jeg leste "pils noen?" Men ja, det kan høres ut som en forkjølelse. Jeg blir i hvert fall småkvalm når jeg er forkjøla. God bedring uansett! Anonymous poster hash: 56511...8d6 Hehe fikk meg en liten latter hvertfall! Takk for svar å tusen takk😊 Anonymous poster hash: abd84...358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå