Havhesten Skrevet 16. februar 2016 #26 Skrevet 16. februar 2016 Synes det er grusomt og vitner om dårlig smak og dømmekraft
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #27 Skrevet 16. februar 2016 Generelt Not. Men noen er stilige, så noen få kler det! Anonymous poster hash: 93cc8...f9c
mamma_bergen Skrevet 16. februar 2016 #28 Skrevet 16. februar 2016 Synes det er grusomt og vitner om dårlig smak og dømmekraft Dårlig smak og dømmekraft? Utdyp gjerne Spesielt det ang dømmekraften, for den er jeg spent på Det er greit at du syns det er grusomt, men jeg syns det er ganske spenstig og freidig å mene noe slik om så mange mennesker i alle samfunnslag.
Havhesten Skrevet 17. februar 2016 #29 Skrevet 17. februar 2016 Synes det er grusomt og vitner om dårlig smak og dømmekraft Dårlig smak og dømmekraft? Utdyp gjerne Spesielt det ang dømmekraften, for den er jeg spent på Det er greit at du syns det er grusomt, men jeg syns det er ganske spenstig og freidig å mene noe slik om så mange mennesker i alle samfunnslag. Hehe, det er ikke noe jeg flagger i det ekte livet, men siden dette er et anonymt forum, sier jeg hva jeg egentlig mener. Det å merke kroppen for livet, kan innebære dårlig dømmekraft. Jeg er selv kunstelsker og har mye verdifull kunst på veggene. Men, jeg kan skifte bildene ut når jeg er inne i en annen periode. det kan man aldri med tatoveringer. Hvilken idé har man om hvem man er og vil være langt frem i tid? Hvorfor ikke smykke seg med klær og smykker, meninger og personlighet? Jeg synes vel også det er rett ut sagt "harry", teit og har selv ingen venner eller familie med tatoveringer (sier sikkert masse om meg). Dette er noe jeg tenker helt instinktivt når jeg møter folk med tatoveringer. Men, det er ikke slik at jeg dømmer dem på et generelt grunnlag, det er masse strålende, flinke, gode, snille intelligente mennesker som har tatoveringer. Jeg kunne bare aldri tenke meg å ha det selv og synes det er harry selv om de kan være vakre i seg selv.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #30 Skrevet 17. februar 2016 Definitivt Not. Anonymous poster hash: ac94b...a78
FML Skrevet 17. februar 2016 #31 Skrevet 17. februar 2016 Jeg hadde ikke kledd sleve 😂 Men har et par venninner med flere og store tatoveringer, felles for de er at de trener mye og farger håret rosa/hvitt/lilla/svart osv. Jeg trener like mye, men hårfargen min er naturlig og jeg kler meg pent -har dog en bitteliten tatovering jeg tok når jeg var 16 av en diamant
Mandala Skrevet 17. februar 2016 #32 Skrevet 17. februar 2016 Verken eller. Det kommer an på hele personen. Jeg er ikke udelt positiv til det, men ei heller direkte negativ.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #33 Skrevet 17. februar 2016 Synes det er grusomt og vitner om dårlig smak og dømmekraft når noen er så fordomsfulle som deg synes jeg det vitner om dårlig smak og dømmekraft Anonymous poster hash: 473d8...3fd
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #34 Skrevet 17. februar 2016 Not. Selvsagt er det forskjell på å dekke kroppen med tattiser eller å ha en liten en på et sjult sted, men i utgangspunktet liker jeg ikke tatoveringer og syns de aller fleste er blodharry. Noe av det kleineste jeg ser er de som har navna til ungene tatovert over hele armen (àla John Arne Riise), de som har tattis over puppen og tatoveringer som går rundt overarmen (spesielt piggtråd...grøss). Tramp-stamps kommer også høyt på listen over blodharry tattiser. Jeg syns ikke det finnes fint i det hele tatt. Syns den reklamen til DnB (hvis jeg husker riktig, var en bank i hvert fall) som vi ser alle de unge med voldsomme tatoveringer, før han gamle mannen med "Young, free and single" (tror jeg det stod) tatovert over hele kroppen, kommer på slutten og teksten på reklamen er noe sånt som at det er lurt når man er ung, å tenke over at man en dag blir gammel. Nailed it! Tror nok det er mange som ikke tenker over det, og hvor fælt det er med svære tattiser når man kommer litt opp i åra og rynkene setter inn... Anonymous poster hash: eafd7...9bc
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #35 Skrevet 17. februar 2016 Synes det er grusomt og vitner om dårlig smak og dømmekraftDårlig smak og dømmekraft? Utdyp gjerne Spesielt det ang dømmekraften, for den er jeg spent på Det er greit at du syns det er grusomt, men jeg syns det er ganske spenstig og freidig å mene noe slik om så mange mennesker i alle samfunnslag. Hehe, det er ikke noe jeg flagger i det ekte livet, men siden dette er et anonymt forum, sier jeg hva jeg egentlig mener. Det å merke kroppen for livet, kan innebære dårlig dømmekraft. Jeg er selv kunstelsker og har mye verdifull kunst på veggene. Men, jeg kan skifte bildene ut når jeg er inne i en annen periode. det kan man aldri med tatoveringer. Hvilken idé har man om hvem man er og vil være langt frem i tid? Hvorfor ikke smykke seg med klær og smykker, meninger og personlighet? Jeg synes vel også det er rett ut sagt "harry", teit og har selv ingen venner eller familie med tatoveringer (sier sikkert masse om meg). Dette er noe jeg tenker helt instinktivt når jeg møter folk med tatoveringer. Men, det er ikke slik at jeg dømmer dem på et generelt grunnlag, det er masse strålende, flinke, gode, snille intelligente mennesker som har tatoveringer. Jeg kunne bare aldri tenke meg å ha det selv og synes det er harry selv om de kan være vakre i seg selv. Siden du sier du er kunstelsker, burde du åpne opp for all kreativitet. Verden din kommer til å vokse og bli mer innholdsrik. Jeg sier ikke at du burde begynne å like tatoveringer. Men noen, har i tatoveringen et fantastisk kunstverk. En tatovør er en kunstner, en som er tatovert er et levende galleri. Åpne opp! Se mer! Leve mer Anonymous poster hash: 670af...46d
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #36 Skrevet 17. februar 2016 So NOT! Anonymous poster hash: e092c...fd5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #37 Skrevet 17. februar 2016 Not Anonymous poster hash: 545c2...274
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #38 Skrevet 17. februar 2016 Synes det er veldig stygt på jenter. Har ei venninne som har mange tatoveringer og de er utført av ei som ikke er flink i det hele tatt, nyeste anskaffelsen er vinger på ryggen og det ser ikke ut som vinger med fjær, men som noen rare knokler. Synes det er vanskelig når hun spør hva jeg synes, for jeg vil ikke være slem, men det ser jo ikke ut i måneskinn (feil skyggelegging, skjeve bokstaver, amatørmessig tegnet osv). På tøffe menn som har stilen til det, så kan det være kult. Men tatoveringene må selvfølgelig være bra utført. Anonymous poster hash: cc9b3...e79
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #39 Skrevet 17. februar 2016 Synes det er veldig stygt på jenter. Har ei venninne som har mange tatoveringer og de er utført av ei som ikke er flink i det hele tatt, nyeste anskaffelsen er vinger på ryggen og det ser ikke ut som vinger med fjær, men som noen rare knokler. Synes det er vanskelig når hun spør hva jeg synes, for jeg vil ikke være slem, men det ser jo ikke ut i måneskinn (feil skyggelegging, skjeve bokstaver, amatørmessig tegnet osv). På tøffe menn som har stilen til det, så kan det være kult. Men tatoveringene må selvfølgelig være bra utført. Anonymous poster hash: cc9b3...e79 Oi, stakkars! Anonymous poster hash: 36b0e...8e9
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #40 Skrevet 17. februar 2016 Not! Anonymous poster hash: 36b0e...8e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå