Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Jeg kjenner jeg er dypt misunnelig på alle de småbarnsforeldrene der ute som - etter jobb - får gjort masse hjemme, pusset opp selv, trent og vært på mange aktiviteter. Mens her i huset er det etter jobb, barnehage, middagslaging, litt sosial tid og kos med ungene, før legging - null overskudd til noe mer enn sofaen! Skulle så gjerne orket å få trent en gang eller to i uka i hvert fall..! Men den gang ei. For ikke å snakke om et ikke-eksisterende sexliv! Må helst ha litt overskudd til såntno. Klesvaska først, liksom! Jeg lurer da på, er det noen som har prøvd kosttilskudd eller lignende for å få mer energi , og hvor det faktisk har fungert? Mulig jeg har litt lite jern, det har jeg nok hatt i årevis, men ikke så ille at legen mener jeg bør gjøre noe med det tror jeg. Men gode tips tas imot med takk! HI Anonymous poster hash: cb500...8b4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Jeg vet ikke med kosttilskudd, men merket stor forskjell da jeg la om kostholdet til å inneholde mye mindre sukker, sunne råvarer og ikke for mange raske karbohydrater (ikke lavkarbo eller noe altså). Anonymous poster hash: d7c3c...134
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Jeg vet ikke med kosttilskudd, men merket stor forskjell da jeg la om kostholdet til å inneholde mye mindre sukker, sunne råvarer og ikke for mange raske karbohydrater (ikke lavkarbo eller noe altså). Anonymous poster hash: d7c3c...134 Jeg prøvde faktisk ganske streng lavkarbo en gang, men hadde ikke særlig effekt på meg gitt. Verken vekt eller energi! Gikk så lei eggemat at jeg gav opp etter hvert:) Anonymous poster hash: cb500...8b4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Lavkarbo på meg = null energi. Usunn mat = null energi. Det jeg får energi av er ganske høykarbo, men å spise sunne karbohydrater, altså i naturlig mat som frukt og lite mel og sukker. Blir også daff av melkeprodukter, tungt fordøyelig kjøtt osv. Har det best på salater, fisk, frukt og grønnsaker, smoothie, havregrøt, osv. Klarer ikke 100 % - men å ha fokus på å gi kropp og hjerne energi, ikke zombieføde. Anonymous poster hash: f03d4...fe1
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Enig med det med sunn mat. Altså grovt, ferskt og grønt. Få nok søvn. Og trening gir deg energi! Men skal du vente til ungene er lagt og du sitter i sofen blir det selvsagt tungt. Kan du trene en dag i uka rett etter jobb? Eller før jobb? Ellers må du bare tvinge deg selv. Sett av en fast tid en kveld og bare gå deg en tur eller noe. Du må bare ta deg tid til det, overskuddet kommer ikke av seg selv. Anonymous poster hash: 55aed...e3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå