Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 skal jeg ta ringe NAV? Bidraget går jo gjennom NAV, så ejg har fått litt forskudd. Men han er jo en uke sent ute nå å betale, å jeg har fått beskjed av han at jeg må pent holde bursdagsselskap for jenta i slutten av mars, uten noe forklaring. Så de 2500,- hadde jammen kommet godt med! Kan jeg ringe NAV å klage, eller vil de kreve inn fra han når han ikke betaler? Anonymous poster hash: 75a7b...881
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Jeg søkte bidrag gjennom NAV,så far betaler til nav. Så får jeg overføringer fra dem. Å hver sommer regner de å ser om han betaler riktig sats da de har alderssatser. Å betaler han ikke så betaler de meg å krever han med gebyrer ol. Anonymous poster hash: 85ebc...2ec
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Han bestemmer ikke når du holder selskap for datteren din. Vil han ha fest for seg får han holde den selv. Om du får forskudd fra nav og han ikke betaler inn som han skal vil ha opparbeide seg gjeld. Anonymous poster hash: f82e0...116
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå