Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Jeg er verdens roligste person, normalt sett. Har tidligere vært alenemor i flere år, levd på fartiggrensa, men likevel har vi hatt det veldig fint:-) har alltid ønsket meg flere barn, men innså etterhvert at dette ikke ville skje. Så; traff drømmemannen, fikk en godt betalt jobb, flyttet sammen, han går veldig godt overens med barnet mitt , alt er tipp topp i grunn. Så ble jeg gravid, og jeg føler jeg nesten får angst?? Tenker på barnet jeg har fra før, den "friheten" vi hadde (selv om vi var fattige), at livet mitt ble snudd opp ned. Elsker kjæresten min over alt , men likevel føler jeg meg låst og litt kvelt. Jeg lever på mange måter drømmelivet, men er så redd.. Skjønner ingenting:-( Anonymous poster hash: 24d4c...dc4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 ????? Anonymous poster hash: 6f5a2...d70
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Ja, jeg lurer på om det er graviditeten som spiller meg ett puss eller om andre har hatt det sånn:-/ Anonymous poster hash: 24d4c...dc4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Er veldig vanlig, dere har en god ting going on og du er redd det skal bli " ødelagt" med en baby. Vanlig frykt og det går over Anonymous poster hash: e1ce5...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå