Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Er gravid og drikker for lite pga kvalme. Vil lure i meg væske på alle mulige måter.. Anonymous poster hash: 44fb5...954
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Agurk Melon Druer De fleste frukter Anonymous poster hash: cd2b5...897
Tantrum Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Du får nesten drikke mer da....? Hvor lite er lite? Prøv et halvt glass 6 ganger om dagen, så vil du overleve lenge Første man tenker på, er jo agurk, men som kvalm er ikke mat det man har mest lyst på..... Kjøp saft i ulik farge og smak, sukkerfri bus, juice, vann med bobler, isbiter o.l
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Suppe, grøt, gele, frukt, grønsaker, Anonymous poster hash: fd1fa...fcc
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Du får nesten drikke mer da....? Hvor lite er lite? Prøv et halvt glass 6 ganger om dagen, så vil du overleve lenge Første man tenker på, er jo agurk, men som kvalm er ikke mat det man har mest lyst på..... Kjøp saft i ulik farge og smak, sukkerfri bus, juice, vann med bobler, isbiter o.l Drikke er verre enn å spise av en eller annen grunn. Det vil liksom bare opp og jeg blir veldig kvalm av det. Prøver å drikke så mye jeg klarer , men vil spise mat som gir ekstra væske 😉 Anonymous poster hash: 44fb5...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå