Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Føler meg ikke gravid lenger, noe har forandra seg liksom.. har ikke ømme bryster, kvalme, ligamentsmerter osv.. har ingenting. Er det normalt eller kan det ha gått galt? Anonymous poster hash: 22fcd...436
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Ingenting er normalt eller unormalt rundt symptomer og fravær av symptomer. Jeg hadde ingen symptomer med min første. Var sprek til dagen jeg fødte. Med nummer to kom og gikk masse symptomer hele svangerskapet. Eneste som vil stresse meg er blødninger. Anonymous poster hash: 8b0c9...049
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Veldig vanlig å ikke ha noe særlig med symptomer i andre trimester. Men du er jo på den tiden nå at magen snart begynner å vise, samt kjenne liv. Så graviditeten blir nok snart virkelig på rett. Anonymous poster hash: f0f6e...41f
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Når skal man kjenne liv egentlig? Er så bekymret hele tiden og er livredd for at fosteret skal dø. Anonymous poster hash: 22fcd...436
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Hadde ingen "plager" i uke 19. 2. trimestsr var egentlig veldig greit. Begynte å kjenne bevegelser i uke 18, og etter det så gikk det veldig fint. Føltes veldig betryggende å få den bekreftelsen hver dag at babyen levde og rørte på seg. Varer nok ikke lenge før du begynner å kjenne noen spark! Anonymous poster hash: 55748...f0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå