Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Tror du det vil åpne opp for at sterkere narkotiske stoffer med tid og stunder også vil bli lovlig? Anonymous poster hash: 0ae92...11c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Nei Anonymous poster hash: 2dc5d...bc4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Nei Anonymous poster hash: 18693...4f7
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Ja, og det er helt greit for min del Anonymous poster hash: f4b91...a8d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Tror ikke det. Jatakk til legalisering. Anonymous poster hash: 2b660...7bd
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 Om de andre sterke narkotiske stoffene ikke har alt for mange bivirkninger og folk kan bli friske av det, så ja. Men jeg håper ikke cannabis blir mer lovlig enn at folk må få det på resept. Jeg vet om fler som har "selvmedisinert" seg ved feks kreft, siden den lindrer smerte, demper kvalme osv. Men jeg har også sett hva daglig røyking av cannabis kan føre til. Jeg var ung på 90'tallet, og de graverende som enda røyker, som nå har røyka i over 20år, de er alle de samme typene. Ikke i jobb, angst, glemsk, sløve, egoistiske, paranoide osv. Men litt som med høna og egget, hva kom først? Angsten eller cannabisen, jeg er ikke sikker, men holder en knapp på cannabisen. Anonymous poster hash: c875d...884
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 Om de andre sterke narkotiske stoffene ikke har alt for mange bivirkninger og folk kan bli friske av det, så ja. Men jeg håper ikke cannabis blir mer lovlig enn at folk må få det på resept. Jeg vet om fler som har "selvmedisinert" seg ved feks kreft, siden den lindrer smerte, demper kvalme osv. Men jeg har også sett hva daglig røyking av cannabis kan føre til. Jeg var ung på 90'tallet, og de graverende som enda røyker, som nå har røyka i over 20år, de er alle de samme typene. Ikke i jobb, angst, glemsk, sløve, egoistiske, paranoide osv. Men litt som med høna og egget, hva kom først? Angsten eller cannabisen, jeg er ikke sikker, men holder en knapp på cannabisen. Anonymous poster hash: c875d...884 *"traverne" Anonymous poster hash: c875d...884
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #8 Skrevet 16. februar 2016 Livsfarlig med cannabis! Blir det legalisert er terskelen veldig liten for at ungdom prøver. Jeg røyket litt som tenåring, slet med paranoia og angst i flere år etter! Anonymous poster hash: 6b667...407
sug lut Skrevet 16. februar 2016 #9 Skrevet 16. februar 2016 Hvis man på nært hold har observert paranoia og angst ved cannabis-bruk kan man umulig være forkjemper for legalisering, medmindre man også er dum nok til å tro at det er et avvik og ikke skjer en selv eller noen man er glad i.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #10 Skrevet 16. februar 2016 Deg igjen Med jevne mellomrom dukker det opp innlegg fra en hasjis som gjerne vil ha legalisering slik at hun slipper å bli tatt på fersken, få bot og problemer med barnevernet. Kleint. Anonymous poster hash: 67b63...ca5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #11 Skrevet 16. februar 2016 Hvis man på nært hold har observert paranoia og angst ved cannabis-bruk kan man umulig være forkjemper for legalisering, medmindre man også er dum nok til å tro at det er et avvik og ikke skjer en selv eller noen man er glad i. Det blir det samme som å ikke sikre barn i bilen for man er så god sjåfør at ulykken selvfølgelig ikke skjer deg, eller å gifte seg med elskeren sin og være hellig overbevist over at han forblir trofast mot deg hele livet. Eller andre utopiske meninger i samme duren. Anonymous poster hash: 67b63...ca5
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #12 Skrevet 16. februar 2016 Livsfarlig med cannabis! Blir det legalisert er terskelen veldig liten for at ungdom prøver. Jeg røyket litt som tenåring, slet med paranoia og angst i flere år etter! Anonymous poster hash: 6b667...407 Kan jo ha vært hasj du har røyket? det er gjerne penslet med andre stoffer. Dagens hasj er forresten mye farligere enn for ti år siden. Jeg røyket også hasj noen ganger å fikk kjempe paranoia. Røyket cannabis et par ganger, og det var en helt annen rus. Dette er ca 15 år siden Anonymous poster hash: a5085...ee4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #13 Skrevet 16. februar 2016 Hvis man på nært hold har observert paranoia og angst ved cannabis-bruk kan man umulig være forkjemper for legalisering, medmindre man også er dum nok til å tro at det er et avvik og ikke skjer en selv eller noen man er glad i. Enig. Har sett selv hvordan "kun" bruk av canabis hat ødelagt mennesker. Anonymous poster hash: 2dc5d...bc4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #14 Skrevet 16. februar 2016 Tror ikke det vil føre til legalisering av andre stoffer om man legaliserer cannbis. Anonymous poster hash: a5085...ee4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #15 Skrevet 16. februar 2016 Hvis man på nært hold har observert paranoia og angst ved cannabis-bruk kan man umulig være forkjemper for legalisering, medmindre man også er dum nok til å tro at det er et avvik og ikke skjer en selv eller noen man er glad i. Enig. Har sett selv hvordan "kun" bruk av canabis hat ødelagt mennesker. Anonymous poster hash: 2dc5d...bc4 Det samme kan man jo si om alkohol. Men det er vel ingen god grunn til å legalisere enda et rusmiddel. Nei til narkotika og rus (inkludert alkohol). For tror nok mange som sitter her å kritiserer cannabis gjerne tar et glass i ny og ne, og det er jo ikke noe annerledes enn å røyke cannabis en gang like sjelden. En misbruker er en misbruker uansett Anonymous poster hash: a5085...ee4
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #16 Skrevet 16. februar 2016 Deg igjen Med jevne mellomrom dukker det opp innlegg fra en hasjis som gjerne vil ha legalisering slik at hun slipper å bli tatt på fersken, få bot og problemer med barnevernet. Kleint. Anonymous poster hash: 67b63...ca5 Heller du som er klein. Jeg har ikke opprettet tråder om cannabis før. Få deg et liv utenom DIB 😜 Anonymous poster hash: 0ae92...11c
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #17 Skrevet 16. februar 2016 Hvis man på nært hold har observert paranoia og angst ved cannabis-bruk kan man umulig være forkjemper for legalisering, medmindre man også er dum nok til å tro at det er et avvik og ikke skjer en selv eller noen man er glad i.Enig. Har sett selv hvordan "kun" bruk av canabis hat ødelagt mennesker. Anonymous poster hash: 2dc5d...bc4 Det samme kan man jo si om alkohol. Men det er vel ingen god grunn til å legalisere enda et rusmiddel. Nei til narkotika og rus (inkludert alkohol). For tror nok mange som sitter her å kritiserer cannabis gjerne tar et glass i ny og ne, og det er jo ikke noe annerledes enn å røyke cannabis en gang like sjelden. En misbruker er en misbruker uansett Anonymous poster hash: a5085...ee4 Helt enig, en misbruker er en misbruker uansett. Å svartmale cannabis og andre narkotiske stoffer men samtidig drikke seg full i ny og ne blir dobbeltmoral for meg. Hadde alkohol blitt oppdaget idag hadde det blitt forbudt, da det er mer skadelig enn de fleste andre rusmidler. Anonymous poster hash: f4b91...a8d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #18 Skrevet 16. februar 2016 Jeg tror ikke å legalisere enda et rusmiddel er veien å gå. Jeg har også sett hva cannabis gjør en en person.. Å bruke det på resept er kanskje noe for de som skal bruke det kort tid, men samtidig har jeg også brukt det og ser ikke helt hvordan det kan lindre de symptomene folk påstår det lindrer. Men nei, jeg tror ikke legalisering av cannabis ville ha ført til legalisering av andre stoffer. Anonymous poster hash: 514a7...3d1
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #19 Skrevet 16. februar 2016 Tror jeg ikke. Cannabis gir en mild rus. Man reagerer forskjellig på det, men folk reagerer også forskjellig på alkoholrus som for øvrig er langt sterkere og mer skadelig enn cannabis. Bryr meg fint lite om det blir legalt eller ikke da jeg ikke føler noe behov for enda et lovlig rusmiddel. Som smertelindring til kreftpasienter, ja. Som allment tilgjengelig rusmiddel, nei takk. Som nevnt lenger oppe så er en misbruker en misbruker uavhengig av hvilket stoff han/ hun ruser seg på. Avhengighet av rus bunner svært ofte i mistrivsel eller andre personlige problemer. Det er en flukt fra det som er vondt og vanskelig og rusen gir en kortvarig lindring. Anonymous poster hash: a1875...eb9
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #20 Skrevet 16. februar 2016 Tror ikke det. Peesonlig ser jeg ikke helt problemet med å legalisere, men vet at mange her synes det er ekstremt uansvarlig. Og nei, jeg røyker ikke selv (eller konsumerer i andre former) Anonymous poster hash: b7f47...92e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå