Gå til innhold

4-stjerners middag i går..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og så på og så var det visst noe morsomt de sa som jeg gikk glipp av. Tror de pratet om Kristians matvaner pga trening og så begynte han andre fyren å tulle med et eller annet som alle lo av, bortsett fra Kristian Kielling. Han sa til hun pene at "ikke ødelegg for deg selv med å kommentere". På enmannshånd i etterkant så sa hun sportskommentatoren at "det er kanskje sånn folk tenker når de ser håndball".

Ble så nysgjerrig siden Kristian absolutt ikke lo. Er han kjedelig fyr eller var det "over streken"?

Anonymous poster hash: 3a163...94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt og så på og så var det visst noe morsomt de sa som jeg gikk glipp av. Tror de pratet om Kristians matvaner pga trening og så begynte han andre fyren å tulle med et eller annet som alle lo av, bortsett fra Kristian Kielling. Han sa til hun pene at "ikke ødelegg for deg selv med å kommentere". På enmannshånd i etterkant så sa hun sportskommentatoren at "det er kanskje sånn folk tenker når de ser håndball".

Ble så nysgjerrig siden Kristian absolutt ikke lo. Er han kjedelig fyr eller var det "over streken"?

Han virket veldig selvhøytidelig

Anonymous poster hash: 9a147...941

Skrevet

Fikk ikke akkurat det med meg. Men ja han er litt kjedelig . Utrolig opptatt av seg selv og alltid virke best 😂

Anonymous poster hash: 3d66d...cc3

Skrevet

Omg! Fikk skikkelig dårlig inntrykk av han igår dessverre.

Skrevet

Så klipp fra Idag også , virke som han kjede seg på kveldens middag

Anonymous poster hash: 9a147...941

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg det du snakker om. Så bare 2 sek nå og da.

Det går alltid i reprise, om du er veldig nysgjerrig ;)

Men det jeg bet merke med, er kokken Ole-Martin (?) som rett og slett bare hadde gått inn for å være negativ til Kristians jobb på kjøkkenet.

Lett å se når kokken "heier" på folk, og ikke.

Føler at han noen ganger sitter på sin høye hest og rakker ned på folk.

Anonymous poster hash: b8d75...187

Skrevet

Han var ganske uptight i Dama til også.

Anonymous poster hash: 885f9...04f
Skrevet

Hun sportskommentatoren sa vel at han er så tørr i reklamen for dagens episode. Kan ikke se han ønsker å drite seg ut litt og danse etc.

Og jeg som er litt småforelska i han og har gledet med til dette. Han bor i nabolaget og datteren går i klassen til barnet mitt så møter han ofte på skolen. Og svimer nesten av når han hilser på meg. Men spørs nå etter at jeg ser han på TV...

Skrevet

For en selvhøytidelig type! Usj, snakk om null karisma og sjarm :( gjør seg absolutt best på banen, vil jeg si.

Anonymous poster hash: a6d6e...4d0

Skrevet

Han virkelig utrolig kjedelig og høy på seg selv. Veldig usexy.

Anonymous poster hash: 86084...542

Skrevet

Og så kritisk til maten i går men ikke når der var hun "fine" jenta. Tydelig at han liker henne.

Skrevet

Så i avisen at han hadde fått ny dame nå. Ei som jobber høyt oppe i the Thief. Var det derfor han hadde det der da?

Anonymous poster hash: ca7dd...f9a

Skrevet

Og så kritisk til maten i går men ikke når der var hun "fine" jenta. Tydelig at han liker henne.

Så veldig enig!!! Forstår meg ikke på han...

Skrevet

Så i avisen at han hadde fått ny dame nå. Ei som jobber høyt oppe i the Thief. Var det derfor han hadde det der da?

Anonymous poster hash: ca7dd...f9a

Han jobber der selv. Vel, han er grunderen for "the thief performance" som er treningssenteret. Så de jobber vel tett på hverandre tipper jeg..

Gjest Antarctica
Skrevet

Denne tråden var jammen en rapport fra planeten Mars. Her skjønte jeg ikke mye.

Skrevet

Ha ha, tenkte akkurat det samme :lol:

Gjest Antarctica
Skrevet

Trodde jeg skulle få høre om kalvebrissel garnert med blomkarse og granateplekjerner... 🍢🍛 men neida!

Skrevet

Utrolig kjedelig og selv høytidelig fyr. Interessant å se hvor raskt en kan skifte mening om noen!

Anonymous poster hash: 662f9...e3b

Skrevet

Trodde jeg skulle få høre om kalvebrissel garnert med blomkarse og granateplekjerner... 🍢🍛 men neida!

Å prate om kjekke menn er da mye mer interessant enn kalvebrissel! 😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...