Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Hvordan strukturerer dagen din med lekser, arbeidskrav og div annet som følger med skolen? Bruker du mye av ettermiddag/Kvelden på dette? Jeg har lyst å søke meg på sykepleien til høsten, og jeg har to små barn, ene i 2.klasse. Redd jeg ikke skal klare å følge henne opp så mye som hun trenger.. Vil gjerne vite hvordan dere løser dette:) Anonymous poster hash: e4310...4cb
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Ja, jobber på dagen når ungene er på skolen og barnehage, og kveld etter ungene er lagt. Samt helger. Det er tungt, men det går. Strukturerer man seg godt nok behøver det ikke gå utover barna ☺️ Anonymous poster hash: d556d...923
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Jeg begynte på høyskolen da barna mine var 5 og 8år (jeg var alenemor) De fineste årene i mitt liv sammen med barna Jeg har aldri hatt så mye tid sammen med de (bortsett fra i praksisperioder) Jeg kunne være hjemme med de om de var syke (leste hjemme), jeg hadde ofte god tid om morgenen, siden noen forelesninger startet senere (og sluttet før vanlig arbeidstid) Jeg styrte store deler av hverdagen som jeg ville. Vi hadde ikke mange obligatoriske dager, men om det var, og barna hadde fri fra bhg eller skole (planleggingsdager el) var de bare med meg på skolen. Jeg skrev oppgaver når de var i seng, eller på dagen på skolen i mellom forelesninger) Jeg savner den tiden uendelig mye. Nå som jeg jobber er det fort opp, fort ut, forte meg for å komme hjem... Forte meg hit og dit, og jeg er langt mer sliten nå enn som student. Så kom igjen! Begynn å studer Anonymous poster hash: dd9f8...a01
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Jeg begynte på høyskolen da barna mine var 5 og 8år (jeg var alenemor) De fineste årene i mitt liv sammen med barna Jeg har aldri hatt så mye tid sammen med de (bortsett fra i praksisperioder) Jeg kunne være hjemme med de om de var syke (leste hjemme), jeg hadde ofte god tid om morgenen, siden noen forelesninger startet senere (og sluttet før vanlig arbeidstid) Jeg styrte store deler av hverdagen som jeg ville. Vi hadde ikke mange obligatoriske dager, men om det var, og barna hadde fri fra bhg eller skole (planleggingsdager el) var de bare med meg på skolen. Jeg skrev oppgaver når de var i seng, eller på dagen på skolen i mellom forelesninger) Jeg savner den tiden uendelig mye. Nå som jeg jobber er det fort opp, fort ut, forte meg for å komme hjem... Forte meg hit og dit, og jeg er langt mer sliten nå enn som student. Så kom igjen! Begynn å studer Anonymous poster hash: dd9f8...a01 Enig Anonymous poster hash: 09c17...1b6
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #5 Skrevet 16. februar 2016 Hvordan strukturerer dagen din med lekser, arbeidskrav og div annet som følger med skolen? Bruker du mye av ettermiddag/Kvelden på dette? Jeg har lyst å søke meg på sykepleien til høsten, og jeg har to små barn, ene i 2.klasse. Redd jeg ikke skal klare å følge henne opp så mye som hun trenger.. Vil gjerne vite hvordan dere løser dette:) Anonymous poster hash: e4310...4cb Startet for en mnd siden ja, på vernepleier. Går samlingsbasert da. Leser under mine fridager fra jobb og når de er i barnehage og skole og jeg skal på senjobb. Har 2 unger på 2 og 7 år.. Anonymous poster hash: b36a8...31f
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #6 Skrevet 16. februar 2016 Jeg har to barn og syns det er bedre å studere med barn, enn å jobbe. Nettopp fordi jeg har kunnet styre mye av min egen tid. Jobber med skolearbeid når barna er i barnehagen. Jobber sjeldent med skolearbeid på kvelden ved mindre det er en innlevering rett rundt hjørnet. Praksis blir litt annerledes, da er det gjerne litt mer hektisk ettersom jeg bor et stykke fra skolen og vi får praksisplasser i området rundt der. Men syns det er topp å studere med barn, men noen perioder er mer krevende enn andre. Regner med barna har en far som stiller opp og tar sin del, ettersom du har tenkt på sykepleien. Og da burde det gå helt fint. Anonymous poster hash: 5f786...ec8
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #7 Skrevet 16. februar 2016 Nå er det enda mer forlokkende å søke 😂 Hva hadde dere utbetalt i måneden med lån, stipend og ekstrajobb? HI Anonymous poster hash: e4310...4cb
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #8 Skrevet 16. februar 2016 Nå er det enda mer forlokkende å søke Hva hadde dere utbetalt i måneden med lån, stipend og ekstrajobb? HI Anonymous poster hash: e4310...4cb Dette lurer jeg på og. Anonymous poster hash: f43a3...019
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #9 Skrevet 16. februar 2016 Dytt Anonymous poster hash: e4310...4cb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #10 Skrevet 17. februar 2016 Ingen som kan svare på dette? Anonymous poster hash: e4310...4cb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #11 Skrevet 17. februar 2016 Ingen som kan svare på dette? Anonymous poster hash: e4310...4cb 23 000 kr! Får 6000 fra lånekasse. I praksis får jeg utbetalt ca 12 000 inkl barnetrygd. 6 fra Lånekassen, 4000 fra helgestilling og resten i barnetrygd. Har jeg regnet ut. I april får jeg kun jobbet to uker grunnet samling, så tipper 10-11 i lønn...kanskje rundt 18 000 i mai utbetalt da. Hilsen meg på samlingsbasert :-) du må selv se hvor mye du klarer å jobbe... I min jobb er det mye aftenjobb, så det må passe deg om du studerer på dagtid i din egen by? Anonymous poster hash: b36a8...31f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #12 Skrevet 17. februar 2016 Får man lønn når man er i praksis da?! Trodde dette var 'gratisarbeid...' Samlingsbasert høres kjekt ut. Hva studerer du? HI Anonymous poster hash: e4310...4cb
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #13 Skrevet 17. februar 2016 Får man lønn når man er i praksis da?! Trodde dette var 'gratisarbeid...' Samlingsbasert høres kjekt ut. Hva studerer du? HI Anonymous poster hash: e4310...4cb Nei. Det får du ikke lønn for. Jeg har en helgejobb fast, og det skal jeg jobbe utenom praksis, i tillegg til det man får fra lånekasse. Jeg studerer vernepleier. Anonymous poster hash: b36a8...31f
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2016 #14 Skrevet 17. februar 2016 Hvordan strukturerer dagen din med lekser, arbeidskrav og div annet som følger med skolen? Bruker du mye av ettermiddag/Kvelden på dette? Jeg har lyst å søke meg på sykepleien til høsten, og jeg har to små barn, ene i 2.klasse. Redd jeg ikke skal klare å følge henne opp så mye som hun trenger.. Vil gjerne vite hvordan dere løser dette:) Anonymous poster hash: e4310...4cb Har tre barn og mann som jobber mye. Er på skolen fra 9-15.30, hjemme 16. Jeg lager middag, hjelper med lekser og er med ungene til minste er insekt klokka 8. Da driver de andre med sine ting på rommet og jeg setter meg for å lese. Har gått snart tre år og har klart meg til nå. Praksisperioder er noe annet. De er forferdelig slitsomme! Anonymous poster hash: 9ecde...177
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå