Gå til innhold

Cerazette p-piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt disse i ca 6 mnd og hadde mensenligende blødninger fram til ca for 2 mnd siden (de var veldig svake, men endel blod) siste 2 mnd har jeg ikke hatt noe blødninger, men heller ingen gravitessymtomer) Mye har skjedd bl.a at pappaen min døde. Jeg har tatt pille til samme tid hver dag. Bør jeg ta en gravitedtsjekk eller er dette helt normalt?

Anonymous poster hash: bd9ad...a07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om mye rare sykluser med cerazette! Du kan selvsagt ta en g-test hvis du er usikker men det høres ikke så unormalt ut...

Skrevet

Høres veldig normalt ut.

Cerazette kan gi småblødninger og uregelmessige blødninger i starten. Fikk selv beskjed om at det kunne gå tre mnd før det ga seg. Men så stabiliserer det seg og veldig mange opplever at blødningene stopper helt, som ved hormonspiral.

Men ta gjerne en test for å føle deg trygg på at du ikke er gravid. Så får du utelukket det i hvert fall.

Anonymous poster hash: 77c49...089

Skrevet

Kondolerer 💙

Anonymous poster hash: ba1b4...4fb

Skrevet

Jeg har hatt blødning en gang i året de siste ti årene på cerazette. Verdens beste bivirkning.

Skrevet

Mye blødninger ved oppstart hos meg også, for så etter noen måneder - fullstendig opphør av både blødninger.....og sexlyst. 

Anonymous poster hash: 012dc...c8c
Skrevet

Kjenner flere som er blitt gravide på dem til tross for riktig bruk, meg selv inkludert. Så ja, jeg hadde sjekket så fort som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...