Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #1 Skrevet 16. februar 2016 Jeg vil overraske mannen med en helgetur hvor vi kan ta med babyen, men likevel nyte voksentid. Hytte, hotell? Kanskje i nærheten av badeanlegg/badeland (ikke mye aktiviteter babyen har glede av). I Norge, Sverige? Denne årstiden. Anonymous poster hash: d9023...df2
Appelsinpiken Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Kommee an på hvor dere bor, men hotel union i Geiranger er fantastisk for store og små. Der er det også et flott plaskebaseng som har minst 32 grader.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Takk for svar. Geiranger er flott😀 Jeg glemte jo å skrive at jeg bor i Oslo. Anonymous poster hash: d9023...df2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 Ingen som drar på tur med mann og barn? Anonymous poster hash: d9023...df2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 Da hadde jeg dratt en helg til Sopot i Polen og bodd på Grand. En suite er ok i pris og har god plass og sjøutsikt, hotellet har nydelig restaurant og bar(og du spaserer fort til sentrum) du har nydelig spaavdeling med både behandlinger og basseng med god temperatur, og du har en laaaaang strand og strandpromenade til trilleturer og romantikk. Anonymous poster hash: b4ab4...c1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå