Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Jeg skulle hatt mensen nå, er 2 dager forsinket. Jeg har pause nå fra p-pillene fordi de gjorde meg depressiv og suicidal, og selvfølgelig hadde vi sex dagen etter eggløsning..er het på gråten...kan ikke få flere barn nå. har to fra før av, minsten er ett år. jeg har kjent på livmorhalsen min, og den er veldig åpen...Det lille hullet er blitt mye større..Tyder det på graviditet? Uff. Skal kjøpe test i morgen men måtte bare poste....håper noen kan hjelpe... Anonymous poster hash: 7f68d...e5c
FlightlessBird Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 hvorfor hadde dere ubeskyttet sex dagen etter eggløsning hvis du hadde sluttet på pilla og absolutt ikke måtte bli gravid? Du har jo to barn, så jeg antar du vet hvordan man blir gravid?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Det er ikke uvanlig at menstruasjonssyklusen kan endre seg litt med det samme man slutter med pillen, også psykiske problemer kan forskyve mensen. Men... du kan ikke vite sikkert om du virkelig hadde hatt eggløsning da du hadde sex (såsant du ikke temper og vet slik sett at den er over), så det er en risiko for at du er gravid. Det er ikke så mye å gjøre annet enn å kjøpe en test i morgen og ev. bestille en legetime. Jo før jo heller. Ha for all del beskyttet sex heretter. Håper du ikke er gravid likevel. Pust rolig, i natt er det ikke noe du kan gjøre fra eller til uansett. Så slå deg til ro med deg, du får tidsnok vite når du har testet deg. Klem. Anonymous poster hash: 6ff0e...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå