Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Min 5 åring kastet opp lørdag natt, og en gang lørdag formiddag.. Ellers fin form. Hatt han hjemme to dager, men nå kastet han opp igjen? Ingen av oss andre er smittet,og han er i fin form utenom oppkast. Er dette vanlig omgangssyke?😅 har bare vert med på feber og hele pakka samtidig.. Anonymous poster hash: 479ae...aba
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Det er ikke uvanlig å ha det sånn ved omgangssyke Anonymous poster hash: 332c7...27e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå