Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 I dag forteller han at når han kommer inn i et rom og jeg er der, som når han kom innom treningen i dag, da knitrer det i kroppen hans av kjærlighet! Jeg "slår" han over ende bare ved å smile når han komme❤❤ Jeg ville bare dele ned noen, for jeg er såå glad!❤ Vi har vært sammen et år og skal flytte sammen, prøve å få barn og gifte oss! Jeg trodde ikke jeg skulle finne ekte kjærlighet også faller han bokstavelig ned i fanget mitt, hvem skulle trodd det? Anonymous poster hash: 1dad8...697
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #2 Skrevet 16. februar 2016 Så moro, gratulerer, vet hvordan det føles <3! Anonymous poster hash: fc863...fd7
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #3 Skrevet 16. februar 2016 Herlig 😍 Vi har det sånn også ❤️ Men vi har vært kjærester i 8 år og har to barn sammen også ❤️😍 Anonymous poster hash: 1f1de...585
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #4 Skrevet 16. februar 2016 Det er en fantastisk følelse! ❤ Noen ganger er jeg liksom redd det skal gå over, men så blir det bare enda bedre😄❤ Anonymous poster hash: 1dad8...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå