GÃ¥ til innhold

Hvordan ville dere tatt dette?🤔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er: gutten vår (5år)sammen med flere barn fant tyggis i en jakkelomme når de var i en bursdag.Gutten vår sa at det var han eldste som tok ut av lomma og de fikk smake, men han skjønte at det var galt.Han har sagt unnskyld til den dama som eide jakken, men jeg synes ikke dette er greit.Man går ikke i andre sine lommer og tar ikke andre sine ting!Hva ville dere gjort med det?Fått konsekvenser?

Anonymous poster hash: 2734e...824

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke gitt andre konsekvenser enn en alvorlig prat om mitt og ditt, at vi ikke går i andres lommer og vesker osv...

Kunne jo vært verre ting de fant i lommene....

Skrevet

Ja det kunna vært værre ting de fant...uff jeg gav han en ordentlig leksjon om mitt og ditt osv...i tillegg til å ta fra han yndlingsleken resten av dagen...

Skrevet

Jeg synes det holder med en unnskyldning og en prat om at det ikke er greit og at du forventer at det ikke gjentar seg. Unger må jo få prøve og feile litt uten at alt får konsekvenser. Ved gjentakende hendelser ville jeg ha gitt konsekvenser, og det hadde jeg også sagt til ham.

Skrevet

Takk for innspill😊Han har aldri gjort slike ting før og er en veldig fornuftig gutt.Jeg ble bare så skuffet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...