Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Vi lever i et ikke-eksisterende forhold og gjør aldri noe sammen. Dele en flaske vin og ha barnefri er ikke han interessert i for da ødelegger han for treningen sin. Romantisk helg borte uten barn - nei takk, da kan jeg dra alene. Jeg synes jeg har forsøkt alt.... Hvordan får jeg han til å skjønne at jeg trenger en kjæreste og ikke bare en å bo med. Anonymous poster hash: 9edd5...85b
Gjest Antarctica Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Vi lever i et ikke-eksisterende forhold og gjør aldri noe sammen. Dele en flaske vin og ha barnefri er ikke han interessert i for da ødelegger han for treningen sin. Romantisk helg borte uten barn - nei takk, da kan jeg dra alene. Jeg synes jeg har forsøkt alt.... Hvordan får jeg han til å skjønne at jeg trenger en kjæreste og ikke bare en å bo med. Anonymous poster hash: 9edd5...85b Si det du sa nå. "Jeg trenger en kjæreste, ikke bare en å bo med. Hvis ikke du vil være den, må noen andre være det. Hva velger du?"
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Så vondt og trist. Anonymous poster hash: 5617f...62f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå