Salomine Skrevet 16. februar 2016 #26 Skrevet 16. februar 2016 Likte både beliggenheten og huset jeg. Hater når husene står så tett at man kan se inn i vinduene til naboen. Her var det boltreplass for både liten og stor. Liker at det var mye krinkelkroker innvendig og. Selvsagt er det altfor hvitt etter min smak, men det fikser man fort opp i.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #27 Skrevet 16. februar 2016 Fikk assosiasjoner til orderud gård Anonymous poster hash: ba731...b5c
Mamma til 2 søte Skrevet 16. februar 2016 #28 Skrevet 16. februar 2016 (endret) Fint hus. Men håpløs løsning på vaskerom, gammelt kjøkken og bad. Mangler plantegning, trenger det for å se helheten. Nytter ikke med kun bilder. Altfor øde for min del uansett ☺ Veldig billig da. Endret 16. februar 2016 av Mamma til 2 søte
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #29 Skrevet 16. februar 2016 Elsket huset! Og tomten! Totalrenoveres? Mye "snobber" her inne Ja, kjøkkenet var kanskje ikke en drøm, men kunne lett ha bodd sånn til jeg fikk malt kjøkkendørene. Tenk alle muligheten? En sau? Et atelier på loven? Lage et aktivitetssenter for barn, eldre, brukere? Jeg skal tippe Lotto nå! Anonymous poster hash: 2bd7f...457
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #30 Skrevet 16. februar 2016 Jeg syntes det så idyllisk ut Noe oppussing må man vel alltid regne med. Kjøkken er dyrt å fikse, men huset var ikke så ille pris på da. Ellers så det litt øde ut. Anonymous poster hash: f11c1...bb8
Elsker livet Skrevet 16. februar 2016 #31 Skrevet 16. februar 2016 Ser ut som to forskjellige hus når en sammenligner baksiden og framsiden. Et såpass gammelt hus ser jeg for meg er kaldt. Et typisk ullsokke- og koftehus der man må vedfyre hele dagen, helt til sola kommer og det blir for varmt Ellers var det litt for mange gamle elementer (treverk) etter min smak, sannsynligvis kalde knirkete gulv som er vanskelige å holde rene. Ser også for meg at det er litt mye arbeid å få matvarene fra bilen og inn i kjøleskapet pga. plasseringen til garasjen. Men hagen og beliggenheten var flott, så er nok et fint hus å bo i i den varmeste delen av året.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #32 Skrevet 16. februar 2016 Elsket huset! Og tomten! Totalrenoveres? Mye "snobber" her inne Ja, kjøkkenet var kanskje ikke en drøm, men kunne lett ha bodd sånn til jeg fikk malt kjøkkendørene. Tenk alle muligheten? En sau? Et atelier på loven? Lage et aktivitetssenter for barn, eldre, brukere? Jeg skal tippe Lotto nå! Anonymous poster hash: 2bd7f...457 Ja, så utrolig mange muligheter der. Kan bli den flotte boltreplassen for barna. Vi får se hvem av oss, som vinner på lotto. Hadde jeg gjort det, så hadde det bare blitt brukt som feriehus de første årene. Vi bor 30 min unna, så hadde kunne brukt huset mye. Er lite jeg ville pusset opp, den gamle slitte originale trappen, bare elsker jeg. Mursteinen og de gamle bjelkene, gangen og den lange pulten. Anonymous poster hash: 8c59b...c34
sug lut Skrevet 16. februar 2016 #33 Skrevet 16. februar 2016 Jeg hadde ikke gjort noe som helst med det, hadde ikke løfta en malekost, bare flytta rett inn.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 16. februar 2016 #34 Skrevet 16. februar 2016 Veldig flott synes jeg :-) Kunne glatt ha bodd der!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #35 Skrevet 16. februar 2016 Veldig fint hus både utenpå og inni. Et hus med sjel og ikke typisk masseproduksjonsinteriør. Likte bokveggen i stua godt:) Anonymous poster hash: 71666...5ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå