Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Jeg hadde første mens dag 7 februar, kan jeg ha EL i dag da? Det kjennes veldig sånn ut med murring osv Anonymous poster hash: e0139...0cd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Lite sannsynlig, med mindre du har veldig kort syklus (3 uker). Gjennomsnittet/normen er el neste mandag. Men det kan selvfølgelig være unntak, kanskje du har tidlig el akkurat denne mnd. Vil du være mer sikker må du bruke el-tester. Anonymous poster hash: c8aa3...86e
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Du får laste ned mensapp. Men uansett umulig for oss å vite hvordan din syklus er Anonymous poster hash: ba91d...973
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå