Gå til innhold

Når har man EL?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde første mens dag 7 februar, kan jeg ha EL i dag da? Det kjennes veldig sånn ut med murring osv

 

Anonymous poster hash: e0139...0cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite sannsynlig, med mindre du har veldig kort syklus (3 uker). Gjennomsnittet/normen er el neste mandag. Men det kan selvfølgelig være unntak, kanskje du har tidlig el akkurat denne mnd. Vil du være mer sikker må du bruke el-tester.

 

Anonymous poster hash: c8aa3...86e

Skrevet

Du får laste ned mensapp.

 

Men uansett umulig for oss å vite hvordan din syklus er

 

Anonymous poster hash: ba91d...973

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...