Gå til innhold

Er jeg helt teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mammen kjøpte roser på lørdag. Disse ga han ikke til meg, men lot dem ligge fullt synlig halveis i en pose i gangen. Når jeg sto opp morgenen etter lå de fortsatt der, så jeg skjærte litt av den og satte dem i vann (i plasten) bare for å redde dem fra å tørke helt ut. Mannen mener nå at jag hadde "stukket av" med blomstene, så jeg hadde jo "fått dem" og syns jeg er fryktelig teit som mener at han faktisk burde ha gitt dem til meg. Han ser ikke ut til å ha noe forståelse for at jeg faktisk satte dem i vann istedenfor å bare la dem ligge og tørke videre. Nå har han satt dem i en vase i stua (ser godt at de var uten vann i over 12 timer), og i mine øyne har jeg fortsatt ikke fått dem. Er jeg helt på bærtur her eller?

Anonymous poster hash: 11d1c...7c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kunne ha gitt dem til deg, men han føler vel at du ødela hans plan ved å ta dem i vann så da har han gitt opp. Du ble jo heller ikke glad som han hadde planlagt.

Dere er like teite begge to å burde snakke sammen på en rolig og ordentlig måte med jeg-kommunikasjon.

Anonymous poster hash: c6667...b56

Skrevet

Seriøst, for en fjott.....

Du skulle latt de ligge...... wheres the romance??

Anonymous poster hash: d1149...c19
Skrevet

Det er normalt å gi blomstene ja. Han kunne jo ev skåret dem og satt dem i en vase, men han synes kanskje det var nok "jobb" å sørge for at de kom i hus?

Anonymous poster hash: 71c5f...f04
Skrevet

Er dere 13 år?

SNAKK SAMMEN!!!!

For eksempel slik:

-"JonnyRonny, det ligger noen blomster ute i gangen. De visner om du ikke setter de i vann."

-"Å, de hadde jeg glemt, StellaGudrun.Skal ta de."

Anonymous poster hash: 1ca7a...120

Skrevet

Han er den teite som ikke har sørget for at de i butikken hadde skåret blomstene hvis han ikke klarer det selv. Og enda den teite som ikke legger de i vann. Du er også litt teit som ikke har "mottatt" blomstene. Demonstrerer som fjortiser begge to egentlig ;-)

Anonymous poster hash: 7f8a6...818

Skrevet

Hehe mannen min kom hjem med roser forrige helg, gikk rett på kjøkkenet, skjærte dem og satte dem i vann, plasserte vasen på stuebordet og sa "Vær så god". Han mente det var ingen vits i å gi meg rosene først for så at jeg skulle gi dem tilbake og spørre om han kunne sette dem i vann, slik jeg pleier å gjøre. :P

Anonymous poster hash: a2760...acb
Skrevet

Jeg sier ingenting på at han ikke gav dem til meg på lørdag altså, de var ment til morsdagen. At han ikke satte dem i vann har jeg heller ikke så mye med siden jeg var(er) syk og la meg tidlig. Men det som kræsjer litt er at han mener at jeg "tok" dem da jeg satte dem i vann (vasen sto i vasken på kjøkkenet forresten) mens jeg mener at jeg bare "reddet" dem fra å tørke videre ut og at han fortsatt kunne gitt dem til meg. Jeg er aldeles ikke sur, men han er litt gretten fordi han mener jeg er utakknemlig som ikke har erkjent at jeg har fått blomster. Og det har jeg egentlig litt dårlig samvittighet for, men samtidig syns jeg han bør tenke seg litt om hvdan han legger ting fram også. Han er generelt en ganske lite omtenksom fyr i hverdagen.

Skrevet

Hehe mannen min kom hjem med roser forrige helg, gikk rett på kjøkkenet, skjærte dem og satte dem i vann, plasserte vasen på stuebordet og sa "Vær så god". Han mente det var ingen vits i å gi meg rosene først for så at jeg skulle gi dem tilbake og spørre om han kunne sette dem i vann, slik jeg pleier å gjøre. :PAnonymous poster hash: a2760...acb

Men han sa vertfall værsågod, jeg fikk egentlig aldri beskjed om at de var mine...

Skrevet

Hadde han ikke tenkt å gi de til deg eller? For en umoden mann😏 Mannen min hadde sagt noe slikt som "åh, det hadde jeg helt glemt av. Fint at du ordnet det".

Anonymous poster hash: d197f...55b

Skrevet

Jammen ikke rart det er krig i verden 😳

Skrevet

Jeg sier ingenting på at han ikke gav dem til meg på lørdag altså, de var ment til morsdagen. At han ikke satte dem i vann har jeg heller ikke så mye med siden jeg var(er) syk og la meg tidlig. Men det som kræsjer litt er at han mener at jeg "tok" dem da jeg satte dem i vann (vasen sto i vasken på kjøkkenet forresten) mens jeg mener at jeg bare "reddet" dem fra å tørke videre ut og at han fortsatt kunne gitt dem til meg. Jeg er aldeles ikke sur, men han er litt gretten fordi han mener jeg er utakknemlig som ikke har erkjent at jeg har fått blomster. Og det har jeg egentlig litt dårlig samvittighet for, men samtidig syns jeg han bør tenke seg litt om hvdan han legger ting fram også. Han er generelt en ganske lite omtenksom fyr i hverdagen.

Hvis han er en ganske lite omtenksom fyr i hverdagen, han jeg spurt om de var til meg og takket fint for dem. Tullete situasjon som oppstod der pga noe som egentlig var fint gjort.

Anonymous poster hash: 338b2...a5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...