Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Hvordan var dagene før fødselen din startet? Merket du noe forskjell på kroppen, humør, søvn, etc? Og hvordan startet selve fødselen, med rier, vannet gikk, på natten/morgen? Anonymous poster hash: a14df...cb7
Snøfnugget Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 Merket ingen forskjell før vannet gikk. Vannet gikk på natten en uke før termin
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Gikk og ventet på tegn. Så plutselig, 40+5 våknet jeg ned en liten blødning. Riene startet natta etter igjen. Merket ingenting annet den dagen med blødning (gjett om jeg var skuffa, venta på rier hele dagen). Babyen ble født 1 døgn og 7 timer etter blødningen. Anonymous poster hash: 94f57...83b
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Jeg hadde vært kvalm, og hatt ingen matlyst og hatt masse halsbrann hele svangerskapet. En uke før fødselen fikk jeg endelig matlyst igjen! Fikk skikkelig matlyst også, alt var godt. Slimproppen gikk om morgenen, på ettermiddagen begynte riene også gikk vannet. Men det gikk nesten to døgn fra vannet gikk til barnet ble født. To døgn med rier... Anonymous poster hash: 8869b...648
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Med nummer en gikk vannet i uke 38, ikke så mye tegn i forkant bortsett fra løs i magen samme kvelden. Med nummer to hadde jeg veldig mye kynnere og nedpress i flere uker før fødselen startet. Ikke noe uvanlig før fødselen startet, men naboen min,som er jordmor, mente jeg hadde "fødefjes" dagen før jeg fødte, hva nå enn det betyr 😁. Anonymous poster hash: 97028...1ff
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #6 Skrevet 15. februar 2016 Er jo så spent hvordan og når det hele starter, så jeg leter jo etter tegn til at noe kanskje er like rundt hjørnet! Men det ser ut for at jeg bare får bli superoverrasket når noe skjer... HI Anonymous poster hash: a14df...cb7
Gustav Klitt Skrevet 15. februar 2016 #7 Skrevet 15. februar 2016 Veldig nedpress og en helt ekstrem følelse av rastløshet lørdag kveld. Gikk fram og tilbake og pakket og styrte, følte meg som en katt som styrer og ordner seg fødested. Fødte 24 timer senere.
Violeta Skrevet 15. februar 2016 #8 Skrevet 15. februar 2016 Kraftigere kynnere, eller hvertfall føltes de annerledes dagen før.
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 15. februar 2016 #10 Skrevet 15. februar 2016 Jeg fikk en uro i kroppen dagen før vannet gikk begge gangene. Vannet gikk på natten begge gangene også Fikk ikke ro i sjela uansett hvor hardt jeg prøvde. Styret og stellet noe voldsomt, og jeg fikk ikke sove på kvelden, lys våken! Gang nr to kjente jeg igjen situasjonen fra sist og la et tisselaken under meg før jeg krøp i seng. Ca to timer etter gikk vannet
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #11 Skrevet 15. februar 2016 Begge mine startet med rier om natta. Ingen forvarsel Vannet gikk ikke noen av gangene og begge barna er født om kvelden. Anonymous poster hash: 365f4...9ae
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #12 Skrevet 15. februar 2016 Jeg fikk diaré. Akkurat som magen tømte seg før fødsel. Anonymous poster hash: 6d368...163
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #13 Skrevet 15. februar 2016 Merket ingenting de siste dagene. Første fødsel startet med at vannet gikk med et splæsj to uker før termin. Andre fødsel startet med rier på kvelden. Anonymous poster hash: 919ee...643
MilleMarmelade Skrevet 15. februar 2016 #14 Skrevet 15. februar 2016 Litt vondt i ryggen kvelden før, men tenkte at det var vel ikke så rart etter over 40 uker... Våkna halv fire på natta med regelmessige rier jeg måtte puste meg gjennom. (har aldri kjent en eneste kynner)
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #15 Skrevet 15. februar 2016 Supersulten dagen før og slukte en stor burger :-D. Begge gangene gikk vannet på dagtid bare plutselig, hørte et "knepp" og så begynte det å renne. Siste gangen hjemme da jeg lå og slappet av på senga, kjente igjen følelsen/lyden og kastet meg ut av senga så vannet skulle komme på gulvet. Første gangen gikk vannet på rema 1000 :-D helt plutselig det også. Rier startet kort tid etter og samme gjorde fødslene. Lykke til! Anonymous poster hash: d97a4...8bd
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #16 Skrevet 15. februar 2016 Mandag - Mistenkte uvi, dro til legen, ingen uvi.Tirsdag - Hadde fortsatt tegn på uvi. Onsdag, sov hele natt til onsdag og til klokken var ca. 15.30, sto opp, spiste middag, hadde dårlig matlyst, vannet gikk i 21 tiden samme kveld.Torsdag: i 8 tiden om morgenen ble lille gullet født, 1 mnd før termin. Anonymous poster hash: 6ea29...f7d
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2016 #17 Skrevet 16. februar 2016 Takk for svar alle! Noen som merket noe forskjell på utflod i dagene før? Mer? Farge? HI Anonymous poster hash: a14df...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå