Gå til innhold

Dere som har vært gravid flere ganger :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var tegnene og starten lik i hvert svangerskap? :)

Lurer på om jeg kan være gravid, men har ikke helt de samme tegnene som sist :) Jeg føler meg litt småuggen, svimmel og trøtt. Sist hadde jeg veldig vonde pupper, tisset endel og ble bare kvalm av sjømat-lukt :P

Jeg er I så fall ikke særlig langt på vei ennå :) Jeg bare lurer på hva som er vanlig og om tegnene kan være forskjellige fra gang til gang :)

Anonymous poster hash: faded...027

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært gravid tre ganger, de to første gangene var eneste synptom uteblitt mensen. Denne gangen var det ømme pupper, dilla på ristet brød med skinke, varme føtter om Kvelden (måtte stå med de i Isbad), halsbrann og ekstrem kvalme. Dette startet mange dager før testen ble positiv.

De to første svangerskapene var det gutter, dette siste er jente.

Anonymous poster hash: 721d9...be4

Skrevet

Har vært gravid tre ganger, de to første gangene var eneste synptom uteblitt mensen. Denne gangen var det ømme pupper, dilla på ristet brød med skinke, varme føtter om Kvelden (måtte stå med de i Isbad), halsbrann og ekstrem kvalme. Dette startet mange dager før testen ble positiv.

De to første svangerskapene var det gutter, dette siste er jente.

Anonymous poster hash: 721d9...be4

Jeg har den siste uken, kanskje litt mer begynt å fryse mye mer enn vanlig, iskald på hender og føtter! Kan det bety noe tro? :P

Sist jeg var gravid sa en lege til meg at tegnene kunne forandre seg etter hvilket kjønn man bærer, det har jeg ikke tenkt på før du sa det nå :)

Anonymous poster hash: faded...027

Skrevet

Jeg har vært gravid fire ganger, og de tidlige symptomene har vært ekstrem trøtthet, frossen, sensitiv mot lukter/smaker, kløe på brystvortene og mensmurringer. Likt i alle svangerskap, bare at noen var mer fremtredende i de ulike svangerskapene. To av hvert kjønn.

Skrevet

Første gang ble jeg kvalm og fikk svære, ømme bryst i uke 4. Andre gang merket jeg ikke så mye før kvalmen kom i uke 7, fikk aldri ømme bryst da. Har to jenter :)

Anonymous poster hash: d1288...704

Skrevet

5 svangerskap, og alle symptomene var like. Er ikke alle som har det slik da...

Anonymous poster hash: 00015...a8e
Skrevet

Nr1, følsom for lukt.

Nr2, spydde som en gris.

Nr3, kvalm, ømme byster og bekkensmerter.

3 forskjellige svangerskap og 3 vidt forskjellige unger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...