Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #1 Skrevet 15. februar 2016 Satt nettop Vertfall 30 min og presset. Den satt bare i åpningen! Fikk plukket av litt resten forsvant tilbake. Æsj! Er det farlig å presse så mye???? Er 13 uker på vei. Hva kan jeg gjøre? Klarer ikke drikke så mye som jeg burde😞 Anonymous poster hash: 23512...c76
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #2 Skrevet 15. februar 2016 det er ikke farlig, men om det vedvarer vil jeg anbefale deg å kjøpte microlac, så du får mykt opp avføringer. denne tar du oppi bak Anonymous poster hash: 7e074...dac
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #3 Skrevet 15. februar 2016 Kjøp Dulphalac eller en annen olje på apoteket, den smører tarmen og holder avf myk. Svisker og plommer er også bra. Happy shitting Anonymous poster hash: 49a80...fc9
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #4 Skrevet 15. februar 2016 Kjøp Dulphalac eller en annen olje på apoteket, den smører tarmen og holder avf myk. Svisker og plommer er også bra. Happy shitting Anonymous poster hash: 49a80...fc9 Kan man ta lacrulose o.l i svangerskap da? Anonymous poster hash: 23512...c76
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2016 #5 Skrevet 15. februar 2016 Spør på apoteket hvilket avføringsmiddel du kan bruke som gravid! Det høres ut som det er kommet så langt at du må ha noe derfra. For å forebygge i fremtiden bør du spise 5-10 svisker hver dag, kiwi, drikke mye vann, og jeg har også hørt at 1-2 ss linfrø som har lagt i vann natten over skal hjelpe. Spis grovt og beveg deg. Anonymous poster hash: af16e...a39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå